خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 36 پایگاه بسیج در فامنین

فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 36 پایگاه مقاومت بسیج خواهر و برادر در تابستان سال جاری در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۶۴۱۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

حسن بهادری یکتا در گفتگو با خبرنگار بسیج در فامنین در خصوص اجرای طرح جوانه‌های صالحین اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین در 36 پایگاه مقاومت بسیج خواهر و برادر در تابستان سال جاری در شهرستان فامنین اجرا می‌شود.

وی افزود: در تابستان سال جاری برای تمام بسیجیان خواهر و برادر کلاس‌ها و برنامه‌هایی از قبیل نشست‌های قرآنی، سبک زندگی اخلاقی و معرفتی، پرسش و پاسخ‌های دینی و سیاسی و اردوهای تفریحی و ورزشی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: زمان اجرای طرح رضایت خاطری برای تمام شرکت کنندگان است چراکه با اتمام سال تحصیلی شرکت کنندگان با علاقه بیشتری در برنامه ها شرکت کرده و باعث رضایتمندی نوجوانان و پر شدن اوقات فراغت آنها در این فصل می‌شود.

وی نقطه ضعف برنامه جوانه‌های صالحین را کمبود بودجه و اعتبارات و امکانات برای استفاده در طرح عنوان کرد و افزود: نقاط بهبود طرح جوانه های صالحین نیز مطالب مطرح شده در حلقات صالحین و استفاده از مربیان برجسته است.

بهادری‌یکتا ابراز داشت: یکی از زمینه‌هایی که می‌تواند بسیار در طرح جوانه‌های صالحین موثر باشد اردوهای زیارتی و سیاحتی است که می‌طلبد در بخش ایاب و ذهاب این امر کمک‌های شایانی به نواحی صورت بگیرد.

وی با ارزیابی مثبت طرح جوانه‌های صالحین گفت: این طرح سال گذشته نیز در شهرستان خوب اجرا و عملی شد و امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به استقبال خوب جوانان شهرستان از طرح جوانه‌های صالحین افزود: لازم است مسئولین استانی با مکان‌های زیارتی و سیاحتی و موزه‌ها در استان تعامل لازم را انجام دهند تا با حداقل قیمت اعضای طرح جوانه‌های صالحین در اردوها و برنامه‌ها از این مراکز استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار