شیخی در گفتگو با «بسیج»:

دولت یازدهم مدیران سیاسی را به جای مدیران شایسته بر سر کار آورده است

عبدالمجید شیخی گفت: پرداخت حقوق نجومی در شرکت ملی نفت سبب چسبندگی شغلی است و نیروهای بازنشسته را در خود جذب می کند تا قلع و قمع کند و این موجبات واکنش منفی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۳۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

 عبدالمجید شیخی اقتصاددان و استاد دانشگاه درگفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به واکنش کارکنان باسابقه نفتی به اظهارات آقای زنگنه در مجلس و اینکه چرا جذب نیروی انسانی در وزارت نفت با هدف سیاسی است نه قوانین و مقررات استخدامی اظهار داشت: از زمانی که دولت یازدهم روی کار آمده است همه مهره های مدیریتی را بدون معیار شایسته سالاری سرکار آورده است لذا وزارت نفت هم از این قاعده روابط مداری مستثنی نبوده است.

وی با بیان اینکه افراد هم حزب در وزارت نفت استخدام می شوند بیان داشت: از مدیران رده بالا، رده میانی همه افراد در دولت یازدهم به شکل حزب مشترک جذب شده اند این در حالی است که بعید نیست جذب نیروی انسانی در وزارت نفت از طریق قوانین و مقررات استخدامی نیست بلک با اهداف سیاسی صورت می گیرد.

شیخی با انتقاد از حقوق غیر معمولی و نجومی که در شرکت ملی نفت پرداخت می شود افزود: پرداخت حقوق نجومی در شرکت ملی نفت سبب چسبندگی شغلی است و نیروهای بازنشسته را در خود جذب می کند تا قلع و قمع کند و این موجبات واکنش منفی خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: آقای زنگنه ردر برنانه درون سازمانی و برون سازمانی نقش موثری را ایفا نکرده است و نتوانسته برنامه ای مدون برای ساماندهی تولید نفت در جهت ارزش افزوده ایجاد کند.

ارسال نظرات