بیرانوند در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

نگرانی دولت از شفاف سازی پرداخت های نجومی

نماینده سابق مجلس گفت: دولت از شفاف سازی و افشای حقوق نجومی مسئولان نگران نباشد، هر کسی که از بیت المال اضافه برداشت کرده باید آن را بازگرداند و مدیر خاطی توبیخ و با او برخود شدید شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با انتقاد از اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت مبنی بر اینکه رسانه‌ها در دنیا از مسئولان نمی‌پرسند چقدر دریافتی دارید، بیان داشت: دولت باید در این خصوص به سرعت اعلام موضع و شفاف سازی کند و این موضوع را جناحی و سیاسی نکند.

وی افزود: ادعای دولت یازدهم بر این است که بر مبنای قانون کار کرده پس عمل به قانون را به مردم که صاحبان اصلی نظام هستند نشان دهد؛ اگر قضیه پرداخت های نجومی ادامه یابد قطعاً به ابعاد آن افزوده خواهد شد و هزینه حیثیتی آن نیز بر گردن دولت فعلی است.

بیرانوند تأکید کرد: دولت از شفاف سازی و افشای حقوق نجومی مسئولان نگران نباشد، هر کسی که از بیت المال اضافه برداشت کرده باید آن را بازگرداند و مدیر خاطی توبیخ و با او برخود شدید شود؛ قانون همچون حق است شاید در عمل به ضرر عده ای باشد اما منافع همه را تامین می کند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجیه حقوق های نجومی درست نیست، صاحبان اصلی نظام مردم هستند و باید قانع شوند در غیر این صورت حرف هایی بین مردم رایج خواهد شد که باب میل دولت و وزارت خانه ها نخواهد بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار