کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

کم رنگ شدن مرزهای عقیدتی و فرهنگی با دشمنان ،استقلال انقلاب اسلامی را دچار خدشه می کند

کارشناس مسائل سیاسی گفت : انقلاب اسلامی اساسا یک مرزبندی را ایجاد کرده است و کم رنگ شدن مرزهای عقیدتی و فرهنگی با دشمنان ،استقلال انقلاب اسلامی را دچار خدشه می کند .
کد خبر: ۸۶۹۷۰۷۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت الاسلام زنگی آبادی کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با شاخص دوم انقلابی گری گفت : یکی از شاخص های انقلابی گری که مقام معظم رهبری آن را بیان کرده اند هدف گیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن ها می باشد .

وی افزود : یک حرکت برای شکل گیری نیازمند هدفگیری است و باید به این توجه کنیم که آرمان و هدفمان رسیدن به کجاست زیرا اگر این راهبرد و استراتژی وجود نداشته باشد در حرکت های اجتماعی دچار روزمرگی می شویم لذا باید آرمان ها و اهداف بلندمدتمان مشخص باشند .

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد : برای رسیدن به این آرمان ها هر انقلابی و خصوصا امام راحل یکسری شعارها را در دست گرفتن تا با در دست گرفتن آن ها مردم و انقلاب به سمت آن ها حرکت کنند که در راس این شعارها الله اکبر و لا اله الا الله به عنوان آرمان مشخص شدند .

شعارهای انقلاب اسلامی آرمان های انقلاب هستند 

زنگی آبادی با بیان این که متاسفانه در داخل بعضی ها از روی ناآگاهی و دشمنان هم از روی زیرکی خاص خود در مقابل این شعارها ایستادگی می کنند ، خاطر نشان کرد : آن ها شعاری را در مقابل این شعار قرار دادند که شعار ندهید ، خود این جمله یک شعار ضد ارزش و ضد آرمان است زیرا شعارها آرمان های ما هستند و ما باید در جهت رسیدن به آن ها در حرکت باشیم .

وی با بیان این که اگر شاخص دوم نباشد طبق فرمایش مقام معظم رهبری باعث عقب گرد انقلاب می شود ، اظهار داشت : همانند سال ۵۷ باید برای حرکت بر ریل انقلاب ما به شعارهای سال ۵۷ برگردیم.

کم رنگ شدن مرزهای عقیدتی و فرهنگی با دشمنان ،استقلال انقلاب اسلامی را دچار خدشه می کند

این کارشناس سیاسی در رابطه با شاخص سوم انقلابی گری ” پایبندی به استقلال ” ابراز داشت : انقلاب اسلامی اساسا یک مرزبندی را ایجاد کرده است و از ان جایی که ما از لحاظ مدیریتی ،سبک زندگی و استفاده از فن آوری با غربی ها دارای مشترکاتی هستیم اما انقلاب اسلامی مرزهای عقیذتی و فرهنگی با دشمن را ترسیم و پررنگ کرد زیرا اگر این مرزها کمرنگ شوند استقلال انقلاب اسلامی دچار خدشه می شود .

انقلاب اسلامی باید در همه زمینه ها دارای استقلال باشد 

زنگی آبادی در رابطه با تاثیر گذاری جمهوری اسلامی در جهان گفت : آن ها می خواهند دست ما را در پرونده هایی همچون سوریه و یمن درگیر کنند تا ما بازی چیده شده ان ها را بازی کنیم و در اخر هم بازی به نفع آن ها تمام شود لذا مقام معظم رهبری استقلال را مطرح کردند که شامل استقلال در همه زمینه های سیاسی ، نظامی ، فرهنگی و اقتصادی می شود.

ادامه دارد ….

انتهای پیام/


کرمان 1400

ارسال نظرات