امام جمعه رشت:

رژیم صهیونیستی سردمدار تروریست‌هاست

امام جمعه رشت رژیم صهیونیستی را سردمدار تروریست‌ها خواند و گفت: آمریکا و رژیم صیهونیستی در رأس جنایتکاران در دنیا هستند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۷۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، رمضان را ماه در زنجیر نگه‌داشتن شیطان دانست و اظهار کرد: رمضان ماه برابری میان فقیر و غنی است.

وی ماه رمضان را در تقویت اراده و ترک عادت‌های زشت تأثیرگذار خواند و گفت: ماه رمضان و روزه داری تمرین خوبی است تا از حال نیازمندان با خبر شویم و از آنان دست گیری کنیم.

امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن نیمه رمضان و میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، تصریح کرد: امام حسن(ع) خریدار آبروی نیازمندان و گره گشای بیچارگان بود لذا مردم مسلمان نیز باید به تاسی از امام حسن(ع) با جشن گلریزان به ویژه در ماه رمضان دست زندانیان مهریه و جرایم غیر عمد را بگیرند.

آیت الله قربانی با اشاره به اول تیرماه به عنوان روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ادامه داد: تبلیغ عامل بقای اسلام است و در این ماه مبارک که مساجد مملو از جمعیت است ، وعاظ باید حقایق دین را برای مردم تبیین کنند.

وی به برگزاری جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و اضافه کرد: این جشن بمنظور جمع آوری کمک های مردمی برای کسانی است که به دلیل جرائم غیر عمد در زندان گرفتار شده اند از این رو، باید دست به دست هم دهیم تا گرفتاری آنها حل شود.

امام جمعه رشت سیگار را نوعی اعتیاد دانست و یادآور شد: ماه رمضان فرصتی برای ترک کردن عادت‌های زشت است.

آیت الله قربانی سازمان ملل را غیر قابل اعتماد دانست و بیان کرد: آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی سردمداران تروریسم بین المللی هستند لذا انتخاب این رژیم غاصب به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی مبارزه با تروریسم از سوی سازمان ملل مایه شرم و تاسف است.

وی رژیم صهیونیستی را سردمدار تروریست‌ها خواند و خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صیهونیستی در رأس جنایتکاران در دنیا هستند.

ارسال نظرات