حمیدرضا پورنوروز
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
فرمانده سپاه استان ایلام گفت: در کشور ما ظرفیت های زیادی وجود دارد و منابع انسانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی کافیست اما جای مدیریت جهادی خالیست که نمی توانند این استعداد ها را شکوفا کنند.
کد خبر: ۸۶۹۵۷۷۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در همایش مدافعان حریم و لایت که با همت تربیت آموزش حلقه های صالحین بسیج ایلام برگزار شده بود اظهار کرد: ما بعنوان سرباز رهبری و طلاب از 1400 سال پیش تاکنون پرچمدار راستین رشید اسلام بودند.

وی با اشاره به اینکه طلاب نهضت پیامبر(ص) را زنده نگه داشتند عنوان کرد: در انقلاب اسلامی پرچمدار نهضت اسلامی امام(ره) و روحانیت بودند که مردم در این فضای الهی و معنوی به دنبال روحانیت حرکت می کردند.

سردار حسینی بیان کرد: شما طلاب بسیجی سرباز خط مقدم و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افسران جنگ نرم هستید.

وی به تاکیدات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در سالگرد امام خمینی(ره)، امام مسلمین مطالبی درباره فرهنگ و عملکرد بنیان گذار جمهوری اسلامی را تبیین می فرمایید.

سید صادق حسینی افزود: سال گذشته رهبر خط و مشی امام(ره) را نشان داد و این روز ها مشاهده می کنیم که به خطوط قرمز نظام حمله می کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: مقام معظم رهبری که در جلسات و دیدار های متعدد با مسئولین نظام بارها اقتصاد مقاومتی را مطرح می کند و این بیانات رهبری چراغ راهی برای مسئولین است.

سردار حسینی بیان داشت: در کشور ما ظرفیت های زیادی وجود دارد و منابع انسانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی کافیست اما جای مدیریت جهادی خالیست که نمی توانند این استعداد ها را شکوفا کنند.

وی با بیان اینکه امام خامنه ای فرمایشات خود را دسته بندی کرده، سرفصل و راه حل های زیادی ارائه داده است؛ افزود: اگر به تولیدات داخلی توجه بیشتری شود اقتصاد رشد خواهد کرد و دیگر با واردات کالای خارجی اقتصادمان ضربه نمی خورد.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: حمایت از کالا های داخلی باعث به حرکت درامدن چرخه اقتصادی می شود و در پی آن کارکنان شرکت های داخلی، تولید کنندگان مواد اولیه، مدیران و مهندسان کشور از بیکار نجات پیدا می کنند.

سردار سید صادق حسینی ادامه داد: از اول انقلاب تاکنون در بدترین رکود اقتصادی به سر می بریم و کارخانه ها یکی پس از یگری تعطیل می شود در سال 94 وزارت صنعت نفت هیچگونه جواز تاسیسی را صادر نکرده و یازده و پنج دهم درصد رشد منفی داشته است.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد از واحد های تولید در کشور به تعطیلی کشیده شده است؛ تصریح کرد: در استان ایلام 513 واحد تولیدی وجود دارد که 113 واحد آن کاملا تعطیل شده است که راه اندازی همین واحد های تعطیل شده باعث اشتغال زایی و بر طرف شدن نیاز داخلی می شود.

سید صادق حسینی اظهار کرد: پایبندی به مبانی اساسی انقلاب اولین شاخصه ای اصلی انقلاب اسلام است؛ بعضی افراد در انتخابات و برای کسب رای حرف های می زدند که هنجره آنها میکرفون اسرائیل می شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بعضی ها می خواهند جوانان را مایوس کنند و وظیفه ما این است که از رسیدن به آرمان های بلند تسلیم نشویم؛ و استقلال سیاسی و فرهنگی خود را حفظ کنیم.


ارسال نظرات