نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

لزوم برخورد جدی مسئولان با بازیگران متخلف

نماینده دوره نهم مجلس گفت: هنرمندانی که چنین هنجارشکنی هایی می کنند اصرار بر تخلف آشکار دارند و باید در ملأ عام با آنها برخورد شود تا درس عبرتی شود برای دیگران و شاهد تکرار این ماجراها نباشیم.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۲۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حضور برخی از بازیگران مطرح در پارتی های شبانه گفت: بی توجهی مسئولان باعث تکرار این مسائل از سوی عده ای هنرمند غیر متعهد شده است.

وی افزود: اگر مسئولان در گذشته با چنین مسائلی برخورد جدی داشتند شاهد افزایش این اتفاقات نبودیم مشکل در اینجاست که مسئولان این قضایا را ساده می گیرند و برخوردی در این زمینه صورت نمی دهند.

کیایی نژاد اظهار داشت: به هر حال بازیگران برای جمع زیادی از جوانان الگو هستند و زیر ذره بین نگاه مردم قرار دهند هنرمندانی که چنین هنجارشکنی هایی می کنند اصرار بر تخلف آشکار دارند و باید در ملأ عام با آنها برخورد شود تا درس عبرتی شود برای دیگران و شاهد تکرار این ماجراها نباشیم.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولان همچنان سهل انگاری کنند و این مسائل را ساده بگیرند و از کنار آنها عبور کنند کار به جاهای باریک تر کشیده می شود و دیگر نمی توان کاری کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار