نماینده مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:

خون کارگران صنعت خودرو از کارگران ارج رنگین‌تر بود!

حقوق کارگران دست مایه بسیاری از مسوولان است و لذا با بهانه تراشی های مختلف صنایعی را فعال می کنند و منابع مالی و معنوی ویژه در اختیارشان می گذارند که سودآوری داشته باشد این در حالی است که خون کارگران صنعت خودرو از کارگران ارج رنگین تر بود.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۰۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

عبدالله حاتمیان نماینده منتخب مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صنایع بیشماری در کشورمان وجود دارد که در حال ورشکستگی به سر می برند، نرخ های بالای بانکی باتلاق فعالیت بنگاه های صنعتی اقتصاد است که نمی توانند بازپرداخت بانکی را داشته باشد و بنگاه را با عدم بازدهی اقتصادی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بنگاههای اقتصادی بدهکاران سیستم بانکی هستند افزود: باید تکنولوژی مورد نیاز صنایع را فراهم آورد همگامی تولید و تکنولوژی در کاهش قیمت عاملی موثر است، بنگاه های اقتصادی بتوانند سرمایه های هنگفت ثابتی را که ر اختیار فعال سازی کنند.

نماینده مردم درگز بیان داشت:  وقتی صنعت خودرویی با خسارت وارده اعم از مرگ و میر جاده ای، تصادفات، کیفیت پایین منفعت عده ای را تامین کند سرمایه تزریق می شود و کارخانجاتی همچون ارج که منفع زایی نداشته است از تزریق سرمایه حذر می شود .

حاتمیان بیان داشت: تولید کنندگان از سرمایه گذاری در بازار کاذب و مقطعی اعم از مسکن و ... دوری کنند تا بتوانند در تولید دوام بیاورند و خدمات متقضی برای مشتریان خود را فراهم سازند و چون از عهده و مدیریت مربوطه بر نمی آیند دچار ورشکستگی شده اند.

وی در خاتمه افزود: حقوق کارگران دست مایه بسیاری از مسوولان است و لذا با بهانه تراشی های مختلف صنایعی را فعال می کنند و منابع مالی و معنوی ویژه در اختیارشان می گذارند که سودآوری داشته باشد این در حالی است که خون کارگران صنعت خودرو از کارگران ارج رنگین تر بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار