در شورای ترویج فعالیت های قرآنی عنوان شد:

حضور ۴ قاری بین المللی در شهرستان كیار

امام جمعه شلمزار در جلسه ترویج فعالیت های قرآنی کیار، از حضور 4 قاری بین المللی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۳۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ شورای ترویج فعالیتهای قرآنی به ریاست امام جمعه و با حضور اعضا و دهیاران بخش مركزی شهرستان امروز یكشنبه در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد

حجت الاسلام بازیار، در ابتدای این جلسه گفت: ماه رمضان ماه تقابل شیطان با رحمت و مغفرت است. خدواند در قرآن با نوازش بندگان خود را ندا می دهد كه روزه بر شما و پیشینیان شما واجب شده است.

وی افزود: در این ماه عمده تلاش ما باید برای آزادی خود از بند شهوات باشد و توصیه شده است كه دراین ماه بسیار استغفار كنیم.

حجت الاسلام بازیار اظهار داشت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و باید بیشتراز ماههای دیگر به این كتاب آسمانی توجه شود .

وی تصریح كرد: یك برنامه جامع قرآنی ویژه ماه مبارك رمضان در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است كه با همكاری اعضا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: چهار قاری بین المللی از شهرهای زاهدان، مشهد و قم دعوت شده اند كه هر روز در یك شهر و روستای شهرستان برنامه اجرا نمایند.

وی ابراز امیدواری كرد؛ كه درصورت حضور گسترده مردم، برنامه ها از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

در ادامه این جلسه، فرماندار کیار گفت: برگزاری چنین مراسمی در شهرستان باعث رونق معنوی منطقه خواهد شد و خیر و بركت به دنبال خواهد داشت.

قدمعلی مردانی، تاكیدكرد؛ علاوه بر حضور قاریان در روستاههای مذكور تعدادی از مسئولان شهرستان نیز دراین محافل معنوی حضور خواهند یافت تا دیداری چهره به چهره با مردم داشته باشند و مسائل و مشكلات مردم را از نزدیك بشنوند و در صدد رفع آن برآیند.

شایان ذكر است این نشست های قرآنی از ۲۹ خردادماه در شهرستان آغاز می شود و در شهرهای شلمزار، ناغان، گهرو، دستنا و روستاهای خراجی، سلم، دزك، تشنیز، سرتشنیز و گشنیزجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات