خبرهای داغ:

دشمني استكبار با انقلاب در كلام امام خميني (ره)

کد خبر: ۸۶۹۳۲۵۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، وقتي ايران به دانش هسته اي مجهز و  بومي شدن آن را جشن گرفت، در داخل  و خارج  فرياد هاي زيادي به هوا خواست تا ملت را تسليم كند و شتاب علمي انقلاب را مهار  كنند ، با نزديك شدن انتخابات رياست جمهوري در سال 92 با شعارهاي اقتصادي توانستند طيف عظيمي از مردم را باخود همراه كنند،  با برنامه اي حساب شده جمهوري اسلامي را متهم به  دشمني با  دنيا كردند شبهاتي را در جامعه مطرح اما هرگز خود بدان پاسخ ندادند  كه به آنها مي پردازيم.
هفته نامه آمريكايي تايم در 9/آذر 58 در قم(طليعه انقلاب صفحه 382) در مصاحبه با امام خميني ره  مي گويد:   شما زندگي خيلي منزوي داشتيد، شما اقتصاد جديد و حقوق روابط بين المللي را مطالعه نكرده ايد، تحصيل شما مربوط به علوم الهي است،شما در سياست دادن و گرفتن يك زندگي اجتماعي درگير نبوده ايد. ايا اين در ذهن شما  اين شك را به وجود نمي آورد كه ممكن است عواملي در اين معادله باشد  كه شما نمي توانيد درك كنيد؟
امام مستضعفان در جواب مي گويند:  ما معادله جهاني  و معيار هاي اجتماعي  و سياسي كه تا كنون  به واسطه  آن تمام مسايل جهان سنجيده  مي شده است را شكسته ايم، ما خود چهار چوب جديدي ساخته ايم كه در آن عدل را ملاك دفاع و ظلم  را ملاك حمله گرفته ايم، از هر عادلي دفاع مي كنيم  و بر هر ظالمي مي تازيم، حال شما اسمش را هرچه مي خواهيد بگذاريد.
ما اين سنگ بنا را خواهيم گذاشت، اميد است كساني پيدا شوند كه ساختمان بزرگ شوراي امنيت و سازمان ملل و ساير سازمانها و شوراها را بر اين پايه بنا كنند، نه بر پايه نفوذ  سرمايه داران و قدرتمندان كه هر موقعي كه خواستند هر كسي را محكوم نمايند، اري با ضوابط شما من هيچ نمي دانم.
 مرگ بر آمريكا ميگوييم  چون آمريكا يعني نابودكننده ملتها ؟؟!!!
 وقتي  آمريكا  بيش از 100 شبكه فارسي زبان ماهواره اي و 10 شبكه فارسي زبان راديويي راه اندازي نموده است و بر عليه تمام مقدسات ما  توهين و  فحاشي مي كند، كتاب هاي قرآن را  مي سوزاند، كاريكاتور و فيلم موهون  عليه  رسول مهربانيها مي سازد، با  راه اندازي جنگ 8 ساله عليه ايران، پناه دادن به تروريست ها و منافقين كه بيش از 17000 از شهروندان و مسئولان نظام را ترور مي كنند، كربلا و نجف و شهر هاي مقدس ما را به توپ مي بندد، قبر صحابه پيغمبر را  نابود مي كنند،هواپيماي مسافربري را با 290 سرنشين سرنگون مي كند، بيش از 200 ميليارد دلار سرمايه هاي ما را  بلوكه و مصادره مي كند، در نقشه  داعش  ايران را جزيي از قلمرو دولت اسلامي  (داعش)  ترسيم مي كند، بيش از 4 دانشمند هسته اي ما را ترور مي كند، هر جا منافع ايران باشد با سلاحهاي  وحشتناك با خاك يكسان مي كند، دولت ملي مصدق را سرنگون مي كند، بيش از 6 قطعنامه تحريمي عليه ايران صادر و اجرا مي كند، با حمايت و تجهيز ريگي بيش از 400 نفر از هم وطنانمان ترور  مي كند، و نقشه تجزيه ايران را با هماهنگي اعراب خليج فارس پيگيري مي كند، اقدام به ربودن  سفير و كنسولگري ايران در عراق  ميكند، بيش از 12 دانشمند مرتبط هسته اي را در حج و ساير سفر ها مي ربايد، با چنگ و دندان انرژي هسته اي و راكتور آب سنگين اراك را از ايران مي گيرد، هر روز يك تحريم  و تهديد جديد عليه ايران انجام مي دهد، و ... از ديد روشنفكران و بزك كنندگان آمريكا بايد لبخند زد و  سوت و كف زد، و هر چيزي كه مي دهيم يك جشن بزرگ بگيريم. سپس مي گويند: ببينيد امريكا يك  فحش مي دهد، ما خودمان  رعايت اخلاق نمي كنيم! ما هم راضي بوديم  كه امريكا اصلاح شود و جبران خسارت كند آن وقت اخلاق اسلامي ما حكم مي كرد مرگ بر آمريكا نگوييم. ما نيز با فرياد رساتر مرگ بر آمريكا مي گوييم و چون به اسلام ما از قران و پيامبر (ص) و ائمه اهانت و تعدي كردند به تمام دنياي استكباري  آنان  حمله خواهيم كرد.
بابرجام و پسا برجام آمريكا دوستدار شيعه نمي شود
 از نظر امام راحل  دليل دشمني استكبار با انقلاب شكستن معيار هاي  ظالمانه ابرقدرتها در جهان توسط  انقلاب است و اين باعث دشمني امريكا با ايران است، آمريكا دشمن  تفكر انقلابي  و آرمانهاي امام خميني(ره) است،  و چنانچه  در رسانه هايشان از هركس تعريف كنند  بي شك در مسير  اهداف  شوم استكباري  آنان قدم بر مي دارد. همانطور كه  تجربه چند باره براي مردم شد آمريكا پس از برجام  و در برجام هيچ تغيير مثبتي در رابطه اش با ايران نداشت بلكه گستاخ تر به دنبال خلع سلاح ايران در مولفه هاي قدرت است، امام راحل در همان مصاحبه  مي فرمايند: ما خيلي راحت مي توانيم جلوي آمريكا بايستيم ، اما در داخل  فرياد مي زنند ما خطر جنگ را از دوش ايران برداشتيم، كه اين بزرگترين  و حيله گرانه ترين  كلام براي فريب يك ملت است، امروز سپاه و ارتش و بسيج قدرتمند ماست كه خطر جنگ را برداشته است، امروز رهبري قدرتمند و شجاع  ما از تبار ابا عبدالله (ع) است كه  رژيم صهيونيستي را با تشري  مهار مي كند، امروز تفكر  شهادت و آرمان شهادت طلبانه جوانان ما در عراق و سوريه و لبنان است كه خطر جنگ را برداشته است، امام  راحل با دستان خالي و ارتش از هم پاشيده و تحريم  همه جانبه چگونه  فرمودند: از هياهوي ابرقدرتها در خليج فارس نترسيد كه آنها هيچ غلطي نمي توانند بكنند، اما امروز با سه ارتش مقتدر و رهبري خميني گونه، و قدرت هسته اي و موشكي و دريايي فراوان  برخي ها  مي گويند خطر جنگ را از سر مردم رفع كرديم اين دستاورد برجام بود؟ امريكا اگر به ما حمله نظامي می کرد توان  اين را نداشت كه سرمايه عظيم علمي نسل آينده ما را به يغما ببرد ، بلكه در مذاكره اي  حساب شده به اندازه  8 سال دفاع مقدس از كشور ما سرمايه علمي نابود كرد.

1002/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها