فرمانده سپاه دشتی:

راه رشد انسان انس با قرآن است

سرهنگ علی غضنفری با بیان اینکه باید با تمام وجودمان از قرآن تبعیت کنیم، گفت: راه رشد انسان انس با قرآن است.
کد خبر: ۸۶۹۳۰۹۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه ناحیه دشتی در جلسه انس با قرآن در جمع کارکنان وسربازان وظیفه اظهار داشت: قرآن‌شناس واقعی امیرالمومنین علی(ع) بوده و قرآن شهر علم پیامبر اسلام(ص) است و کسانی که میخواهند با قرآن مانوس شوند باید از طریق نهج البلاغه شروع کرده و به قران برسند.

وی افزود: حقیقت قرآن زمانی مشخص می شود که پرده‌ها توسط حضرت صاحب الزمان(عج) کنار رود و تا آن زمان قرآن کریم بکراست.

غضنفری با تأکید بر انس با قرآن به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان ابراز داشت: باید قرآن را بخوانیم و در آن تدبر و تدبیر داشته باشیم و دنبال‌رو قرآن باشیم.

وی ابراز داشت: خداوند متعال می‌فرماید ما راه را نشان داده‌ایم افراد می‌توانند شاکر و قبول نصایح خداوند متعال باشند و با عمل به قرآن به سعادت برسند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)، با بیان اینکه وجود پیامبر(ص) و اخلاق و خوی ایشان قرآنی است، افزود: خیلی‌ها از جمله خوارج در صدر اسلام ادای قرآنی داشتند اما به نصایح قرآن عمل نکردند و از دین اسلام و قرآن رفته رفته فاصله گرفتند واز صراط مستقیم به بیراهه رفتند.

غضنفری ارزش ماه مبارک را نزول قرآن دانست و گفت: ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداست در این ماه خواب و نفس کشیدن و کارهای غیر ارادی نیز عبادت است.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان ریزش معرفت از بالا به پایین است و قلب مؤمن جایگاه میزبانی ماه خداست، بیان داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم که به ما کمک کند تا این ماه را درک کنیم و از آن بهره ببریم.

ارسال نظرات