شبکه بهائیان و دلارهای سعودی

شبکه من و تو و حماسه نفتی عربستان!

ایران هدفش از این که در مذاکرات اوپک کارشکنی می‌کند به خاطر این است که می‌خواهد رفتن عربستان به بازار سهام جهانی را جلوی آن را بگیرد.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۹۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
خبرگزاری بسیج؛سرویس اخبار ویژه
شبکه ماهواره ای من و تو در برنامه اتاق خبر خود به مطالب مربوط به نشریه ای آمریکایی اشاره دارد که نمایشگر حماسه عربستان برای تقابل با جمهوری اسلامی است.
مجری من و تو اذعان می کند:
یک مجله آمریکا به نام فوربس آمده تحلیلی نوشته و تشبیه  کرده این نبرد ایران و عربستان را در بازار نفت به یک نبرد حماسی. گفته است، مرحله اول آن در دسامبر و ژانویه اتفاق افتاد که عربستان آمد با پایین نگه داشتن یعنی کلاً  تعیین قیمت را سپرده به بازار و این کشیده شده به این که نفت رسیده به بیست و چند دلار و نهایتاً  آمریکا با کاهش دادن تولید خود توانست قیمت نفت را بالا ببرد که به الان 50 دلار رسیده است. ولی عربستان الان دارد نبرد دوم حماسی خود می‌شود که می‌خواهد از طریق اوپک به جنگ با ایران بیاید، به این شکل که می‌خواهد تولید را پایین نگه دارد که ایران توافق نمی‌کند بعد گفته است ایران هدفش از این که در مذاکرات اوپک کارشکنی می‌کند به خاطر این است که می‌خواهد رفتن عربستان به بازار سهام جهانی را جلوی آن را بگیرد.

دلارهای سعودی منجر به این شده است که شبکه های ماهواره ای مطالب گسترده ای را در حمایت از عربستان و تقابل با ایران تهیه کنند.
ارسال نظرات