چندسال است که ما موضوع صنایع تبدیلی را مطرح می کنیم ولی در اقدام و عمل چیزی مشاهده نشده است.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۴۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از نسیم دهلران حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه دهلران در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته جهاد کشاورزی هفته اظهار کرد: تولید بالای دهلران نشان از اتحاد بین مدیران کشاورزی و کشاورزان بوده که به این معیار بالا دست یافته اند.

وی افزود: باید برای سال های آینده این موضوع برداشت بالا در منطقه را مد نظر داشت.

امام جمعه دهلران با اشاره به سخنان مسئولان کشور در هفته جاری، گفت: از صحبت های مسئولان این موضوع برداشت می شود که کارهای به زمین افتاده زیادی وجود دارد، اینکه رهبر فرزانه انقلاب می فرمایید اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نیاز است که مسئولان استانی و کشوری توجه ویژه ای نمایند.

وی خواستار توجه به کشاورزان شد و عنوان کرد: برطرف نمودن مشکلات جاده های بین مزارع، موضوع آب کشاورزان، سموم، بیمه و... باید دردست اقدام قرار گیرند تا کشاورزان بدون دغدغع خاطر به کشاورزی خود بپردازند.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت راه اندازی صنایع تبدیلی اشاره نمود و بیان نمود: چندسال است که ما موضوع صنایع تبدیلی را مطرح می کنیم، چندین سال است که میگوییم که کلزای دهلران نباید به خارج از شهرستان ارسال شود، ولی در اقدام و عمل این مشکل مرفع نشده است.

وی ضمن گرامی داشت هفته محیط زیست، اظهار کرد: هفته محیط زیست موضوع بسیار مهمی است که کل جامعه را در بر میگیرد، باید محل زیست ما عاری از بیماری باشد و محیط زیست و شهرداری در این خصوص مسئولیت بسیار مهمی بر دوش دارند.

امام جمعه دهلران با اشاره به سخنان رهبری در جمع نمایندگان و موضوع فرهنگی و همچنین بیکاری و اشتغال، بیان نمود: نظام خجالت می کشد که جوانی بیکار به خانه برگردد.

وی اقدامات دو جوان فلسطینی در روز گذشته را بسیارخوب و قابل تحسین دانست و ابراز نمود: با به درک واصل شدن چند یهودی، این همه هیاهوی رسانه ای و بین المللی بوجود می آورند که نشان از متزلزل بودن رژیم غاصب صهیونیستی است.

ارسال نظرات