حمیدرضا
افتتاحیه بخش رادیولوژی درمانگاه شهداء/
فرمانده سپاه استان ایلام گفت: پرسنل درمانگاه شهدا باید تخلفات پزشکی را ریشه کن کنند و بیشترین خدمات را به مردم و کارکنان ارائه دهند.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۰۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در افتتاحیه بخش رادیولوژی درمانگاه شهداء اظهار کرد: از پرسنل درمانگاه شهداء برای زحماتی که در خریداری و دریافت مجوز از سازمان انرژی اتمی جهت راه اندازی دستگاه رادیولوژی متحمل شدند کمال تشکر و قدرانی دارم.

سردار حسینی؛ با پیشنهاد بالا بردن سطح تکنولوژی در همه ی بخش های درمانی درمانگاه شهداء عنوان کرد: هدف سپاه در بخش خدمات درمانی، رفاه مردم و کارکنان و درمان به بهترین نحوه می باشد.

فرمانده سپاه استان ایلام با انتقاد از اینکه، در بعضی از درمانگاه های خصوصی مراجعه کنندگان را به قسمت های غیر مرتبط با حال بیمار انتقال می دهند؛ تصریح کرد: پرسنل درمانگاه شهدا باید تخلفات پزشکی را ریشه کن کنند و بیشترین خدمات را به مردم و کارکنان ارائه دهند.

سردار سید صادق حسینی گفت: خدمات صحیح ، سالم ، بجا و آبرومندانه به مراجعین؛ استقبال مردم را در بر خواهد داشت و تکنولوژی درمانی یک صنعت درآمد زا و اشتغال زا برای متخصصین می باشد.

وی خطاب به پرسنل درمانگاه شهداء اذعان کرد: برای پیشرفت هر چه بیشتر درمانگاه باید با مطالعه زمینه ی ایجاد فضای رقابتی با دیگر درمانگاه های سطح شهر ایجاد شود تا رضایت هر چه بیشتر مردم در این راستا جلب شود.


ارسال نظرات