مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

قرآن کریم بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی انسان است

اولین محفل قرآنی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ماه مبارک رمضان صبح امروز در نمازخانه معراج با حضور کارکنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۱۸۸۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ اولین محفل قرآنی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ماه مبارک رمضان صبح امروز با حضور کارکنان و تلاوت آیات قرآن توسط قاری بزرگوار آقای محمد کرمی برگزار شد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای اُنس با قرآن کریم و تقویت ارتباط یا خدواند است، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی متعددی با محوریت قرآن از سوی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و سایر نواحی بسیج استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری محافل قرآنی سپاه امام صادق(ع) را تقویت روحیه معنوی پاسداران عنوان نمود و افزود: قرآن کریم بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی انسان است.

سرهنگ عیسی اندرخور یاد آور شد: یک بنده بالاتر از این چه چیزی از مولایش می‌خواهد؛ بالاتر از توفیق درک ماه مبارک رمضان، ماهی که نفس کشیدن در آن ثواب تسبیح دارد، خواب در آن عبادت است و دعاها مستجاب و درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته و شیطان در غل و زنجیر است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان گفت: سلسله محافل اُنس با قرآن سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر هر پنجشنبۀ ماه مبارک رمضان در نماز خانه معراج، با حضور اساتید برتر و قاریان بین المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.



ارسال نظرات