نماینده منتخب مردم نیشابور در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

مدیریت جهادی لازمه خارج شدن از فاجعه صنعتی است

حمید گرمابی با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه خارج شدن از فاجعه صنعتی است افزود: باید فعالیت های جهادی با مدیران جهادی شکل بگیرد محدودیت زمان ایجاب می کند تا وزارت صنعت، معدن فعالیت های خود را با سرعت بیشتری انجام دهد.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۷۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
حمید گرمابی نماینده منتخب مردم نیشابور در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با وجود فاجعه صنعتی چرا دولت و وزارت صنعت اقدامات لازم را انجام نمی دهند اظهار داشت: ظاهرا اقدامات اندکی در حال انجام است ولی روند اقتصادی فعلی جوابگوی بیکاری و اخراج کارگران و نیروهای انسانی در وزارت صنعت نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه خارج شدن از فاجعه صنعتی است افزود: باید فعالیت های جهادی با مدیران جهادی شکل بگیرد تا بتوان خیل عظیم بیکاران صنعتی را پاسخگو باشیم، محدودیت زمان ایجاب می کند تا وزارت صنعت، معدن فعالیت های خود را با سرعت بیشتری انجام دهد.

گرمابی در خاتمه افزود: نشانه رونق اقتصادی کافی نیست بلکه فعالیت عینی و عملی از رونق اقتصادی لازم است،  در صحن علنی مجلس هم اعلام داشتم که کارهای اساسی در وزارت صنعت، معدن و تجارت باید شکل بگیرد، ساماندهی زیر ساخت اقتصادی و صنعتی ضروری است و باید نگاه جدی و عمیق به بنگاه های زودبازده در بخش صنعت، معدن و تجارت داشته باشیم تا با شتاب بیشتری فعالیت خود را از حد آغاز جلوتر ببرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار