نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

مدیران جوان و متعهد؛حلقه گمشده وزارت صنعت

هاجر چنارانی با بیان اینکه حلقه گمشده در وزارت صنعت، مدیران جوان و متعهد است افزود: باید از مدیران کارآمد جوان که از تعهدات لازم برخوردار هستند بهره بگیریم تا این مدیران بتوانند در جهت اهداف در نظر گرفته شده اقتصاد مقاومتی پیش برود، پویایی اقتصاد در نگرش مدیران جوان شکل می گیرد.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۳۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت یازدهم مدیران مسن و مجربی دارد ولی در برخی موارد از تعهد لازم  برخوردار نیستند و نمی توانند پاسخگوی انتظارات اقتصادی جامعه و مردم باشند.

وی با بیان اینکه حلقه گمشده در وزارت صنعت، مدیران جوان و متعهد است افزود: باید از مدیران کارآمد جوان که از تعهدات لازم برخوردار هستند بهره بگیریم تا این مدیران بتوانند در جهت اهداف در نظر گرفته شده اقتصاد مقاومتی پیش برود، پویایی اقتصاد در نگرش مدیران جوان شکل می گیرد.

چنارانی اذعان داشت: باید در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، رییس جمهور و وزرای مربوطه را به صحن علنی کشاند تا نمایندگان مجلس و کابینه دولت به بررسی عمیق و ریشه یابی شده اشتغال بپردازند ؛ اعلام شرمندگی توسط وزرای مربوطه، مشکل اشتغال را حل نخواهد کرد و مردم جویای راه حل اساسی در رفع مشکل اشتغال هستند.
ارسال نظرات