حمیدرضا
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام/
اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مزار شهدای گمنام را غبار روبی کردند.
کد خبر: ۸۶۹۱۲۶۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام با قرائت فاتحه، عطرافشانی و نثار گل با آرمان های بلند شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

در حاشیه این حضور معنوی، "شهریار عباسی"رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: استقلال، آزادی و امنیت کنونی کشور در بحرانی ترین منطقه جهان مدیون و مرهون خون شهدا است.

عباسی گفت: پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و تقدیم هزاران شهید بزرگوار، ایران اسلامی را در برابر زیاده خواهی استکبار بیمه کرد و درس عبرتی بود برای کسانی که چشم طمع به ایران اسلامی داشتند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به برکت خون شهدا در تمام منطقه خاورمیانه به جز ایران اسلامی ناامنی وجود دارد و ما قدردان شهدا و ایثارگران هستیم.

وی بیان کرد: تکریم شهدا و خانواده آنان یکی از مهمترین وظایف دانشگاه آزاد اسلامی است و این مهم همیشه مورد تاکید دکتر میرزاده و همه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: تبیین و انتقال رشادت ها و جانفشانی های شهدا همیشه مورد تاکید دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در کنار تعلیم و تربیت نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز کشور وظیفه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و انتقال آن به نسل جوان رابه خوبی ایفا نموده است.

ارسال نظرات