علی اشرف خانلری
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
خبرگزاری بسیج: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: شعله جهاد از سوی رهبر معظم انقلاب همیشه شعله ور بوده و آتش آن تمام دشمنان داخلی و خارجی را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۴۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن بهار قرآن خاطر نشان کرد: جلسات مباحثه قرآنی و تدبر در آیات باید همیشه در جمع بسیجیان و پاسداران با نشاط و تبیین امثال و حکمت های آموزنده آن مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. وی افزود: یادگیری درست آیات و مباحثه قرآنی موجب هدایت و پیشرفت انسان خواهد شد.

مباحثه در کلاس های کوچک باعث غنی شدن معنوی انسان می شود در جلسات کوچک در مورد آیات قرآن مباحثه شود چون تکرار این مثال ها باعث یادگیری آن می شود.

ادیانی در ادامه گفت: در قرآن چند آیه در مورد استکبار وجود دارد که شباهت زیادی به خوی استکباری آمریکا دارد و مقام معظم رهبری نیز در مورد استکبار و نشانه های آن در قرآن اشاراتی داشته اند.

وی بر حفظ و یادگیری واژه های قرآنی در کلاس های آموزش قرآن تاکید و خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای حفظ و یادگیری واژه های قرآنی است و از این طریق تلاش کنید در یک برنامه 5 ساله کل قرآن را از طریق حفظ واژه ها حفظ کنید.

ارسال نظرات