خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه رباط کریم گفت: امروز جریان مخالف مسیر انقلاب در کشور وجود دارد که از جمله در میان نمایندگان راه یافته به مجلس برخی از آنها با جریان انقلاب همخوان نیستند.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۶۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرگرد هادی ایلکا، افزود: سپاه پاسداران فراتراز جناح ها فعالیت دارد و نمی خواهد خود را برای جناحها و گروهها هزینه کند سپاه انقلابی است و انقلابی خواهد ماند.

وی تأکید کرد: دشمنان انقلاب با سیاه نمایی قصد دارند که بگویند سپاه در انتخابات دخالت دارد، برخی ها نیز در داخل با دشمنان هم صدا شده و علیه فرزندان انقلاب به دشمنان خوش خدمتی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه پاسداران دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، سپاه صرفا معیارهایی که امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب ترسیم فرموده اند را بیان می کند و اگر قانون وظیفه ای را بر عهده ما در امنیت انتخابات و صندوق های رای بگذارد آن را انجام خواهیم داد.

ایلکا با اشاره به موضوع مهم انتخابات، حضور پرشور مردم در تمام انتخابات را مبارزه با دشمنان انقلاب خواند و تأکید کرد: مردم در دور دوم انتخابات نیز با حضور پرشور خود دشمنان انقلاب را مایوس خواهند کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم با اشاره به نامگذاری  امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: ایشان در طول سالهای گذشته دغدغه های اقتصادی داشته اند و اگر مسئولان نیز این موضوع را درک نمایند به طور قطع مشکلات اقتصادی کشور حل و فصل خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات