خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس ؛

محروم کردن مسلمانان از سفر حج ،جلوه دادن حج بصورت یک امر غیر شرعی است

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت:آل سعود از اتفاقات سال گذشته در حادثه منا متنبه نشده و نسبت به مقدسات اسلام بویژه احکام الهی حج گستاخی کرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۹۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان : عبدالباسط نوری زاد در گفتگو با خبرنگار بسیج ،درمورد بی توجهی کشور عربستان نسبت به مراسم حج مسلمانان ایران اظهار کرد:آل سعود از اتفاقات سال گذشته در حادثه منا متنبع نشده و نسبت به مقدسات اسلام بویژه احکام الهی حج گستاخی کرد.

وی افزود:حج مظهر به قدرت گذاشتن اتحاد مسلمین و وحدت همه مسلمانان جهان دریک مکان مقدس و دریک زمان معین است و قطعا کفار بویژه استکبار جهانی از این به نمایش گذاشتن عزت و عظمت اسلام و مسلمین و همبستگی و متحدالشکل بودن مسلمانان ترس و وحشت دارد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس اذعان کرد:درصورتیکه حکام صعودی این را ندیده گرفنه و با تحریکات استکبار جهانی بویژه صهیونیسم مسلمانان کشورمان را از این سفر معنوی محروم کردند.

عبدالباسط نوری زاد اظهارداشت:بر ما لازم است اتحاد خود را در قبال این بی مسئولیت بودن عربستان صعودی حفظ کنیم.

وی با اشاره به احکام شرع الهی بیان کرد:حج در صورتی واجب است که امنیت مسلمانان در مسیر سفر و در آن مکان تأمین شده و مسلمانان حج را با عزت و افتخار انجام دهند در صورتیکه آل صعود فرامین الهی را زیرپا گذاشته و قصد تحقیر مسلمانان را دارد که این شایسته کشور اسلامی ما نیست و ما این حرکت و عکس العمل عربستان را محکوم می نمائیم.

عبدالباسط نوری زاد خاطر نشان کرد:محروم کردن مسلمانان از سفر الهی حج یعنی جلوه دادن حج بصورت یک امر غیر شرعی و غیر عقلایی که قطعا کفار و استکبار جهانی را خوشحال خواهد کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار