مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید محلاتی:

امام خمینی(ره) افتخارش همنشینی با مستضعفین جامعه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید محلاتی گفت: حضرت امام خمینی(ره) افتخارش همنشینی با مستضعفین جامعه بود و از هرگونه اشرافی گری دوری می جستند.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام زارعی دلخوش مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهید محلاتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیان داشت: شخصیت امام بزرگوار(ره) تجلی حقیقت نور محمدی(صلی الله علیه و آله) در عصر اخیر ما می باشد.؛ آن نوری که تجلی در مقابل ظلمت شیطان بود
 وی افزود:همیشه کفر ستیزی نماد و حرکت آن امام خمی (ره) بود و لحظه ای به مظاهر شیطان یعنی آمریکای جهان خوار به خود تردیدی راه نداد.

وی تصریح کرد: امام بزرگوار در برخورد با هرگونه انحراف از خط اصیل اسلام محمدی حتی اطرافیان خود لحظه ای به خود تردید راه ندادند. آن سلاله پاک رسول(صلی الله علیه و آله) افتخارش همنشینی با مستضعفین جامعه بود و از هرگونه اشرافی گری دوری می جستند.

حجه الاسلام زارعی خاطر نشان کرد: خلف صالح آن امام بزرگوار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) یک لحظه در طی طریق امام(ره) در خود تردیدی راه ندادند و مقتدرانه در مقابل دشمنان ظلام ایستاده اند و پناهگاه امینی برای مظلومین عالم می باشند.

زارعی در پایان گفت: امیدواریم همه با تبعیت پذیری کامل از امام خامنه ای مدیون امام (ره) و خون شهیدان نشویم.

ارسال نظرات