اعزام کاروان زائران مرقد حضرت امام خمینی (ره) از شهرستان گناوه

با بدرقه مسئولان شهرستان گناوه تعداد پانصد نفر از زائران مرقد حضرت امام خمینی (ره) در جوار یادمان شهدای گمنام گناوه در ساحل نیلگون خلیج فارس ، جهت شرکت در مراسم بیست وهفتمین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شدند.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۳۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه ، فرماندار گناوه به عنوان رییس ستاد بیست وهفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) در شهرستان گناوه در حاشیه مراسم بدرقه زائران مرقد امام خمینی (ره ) با تقدیر و تشکر از همه دست اندر کاران اجرای این برنامه سفر گفت: همه مسئولان و دست اندرکاران مراسم برگزاری بیست وهفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با همکاری و همدلی با یکدیگر مشغول اجرای هرچه بهتر این بر نامه ها هستند.

سید علی پاک نژاد ابراز داشت: علاوه بر اعزام کاروان مرقد حضرت امام (ره) نیز در طول این ایام برنامه های عزاداری و سینه زنی و سخنرانی در نقاط مختلف شهرستان نیز بر گزار خواهد شد.

وی بیان داشت در شهر گناوه نیز قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان مراسم عزادارای و سخنرانی در جایگاه نماز جمعه گناوه همچنین در شب پانزدهم خرداد در جوار شهدای گمنام گناوه مراسم ویژه شهدای پانزده خرداد بر گزار می شود در شهر بندر ریگ نیز دو برنامه تدارک دیده شده است ودر روستاهها و نقاط دیگر شهرستان نیز برنامه های عزاداری و همچنین گرامی داشت شهدای پانزده خرداد برگزار می شود.

دبیر اجرای برنامه های بیست وهفتمین سالگرد امام خمینی (ره) در شهرستان گناوه نیز گفت: کاروان 500 نفره عاشقان ولایت با 10 دستگاه اتوبوس و خودروهای پشتیبانی به تهران اعزام و یک بار دیگر با آرمانهای امام راحل و و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می کنند.

سرهنگ پاسدار یاسین اکبا افزود: کاروان اعزامی این شهرستان به نام سردار شهید محمدجعفر سعیدی از شهدای والامقام این شهرستان مزین شده است.

وی گفت: مردم این شهرستان بویژه قشر جوان برای شرکت در بیست وهفتمین سالروز ارتحال امام استقبال پرشوری داشتند به گونه ای که بیش از ظرفیت تعیین شده دراین کاروان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه 80 درصد زائران برای اولین بار به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند، افزود: سفر کاروان اعزامی این شهرستان چهار روز طول می کشد و درطول مسیر برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله برگزاری مسابقه وصیت نامه و پخش فیلم امام راحل و زیارت از مسجد جمکران و حضرت معصومه (س) پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه از همکاری و حمایت مسئولان شهرستان بویژه فرماندار و امام جمعه در اعزام زائران قدردانی کرد.

امام جمعه گناوه نیز در حاشیه مراسم بدرقه این کاروان گفت: برگزاری سالگرد امام (ره) از مصداق های تعظیم شعائر الهی می باشد.

حجت الاسلام سید عبد الهادی رکنی حسینی افزود: حضرت امام (ره) از مصداق اتم شعائر الهی می باشد و هرساله شاهد حضور میلیون ها نفر از سراسر کشور و حتی خارج از کشور در جوار مرقد حضرت امام (ره) می باشیم که با هم به امام (ره) و هم با خلف صالح امام (ره) تجدید عهد و پیمان می نمایند.

ارسال نظرات