یکی از کامیونداران ترانزیت پایانه بندر عباس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

ماجرای کامیون آقازاده‌ها و قاچاق!

یک کامیوندار گفت: آنچه در پایانه بار بند عباس دیده می شود عدم تعهد به نوبت دهی طبق قانون است و از 1000 باری که در باربری وجود دارد 500 بار به کامیونداران نورچشمی در پایانه باربری بندرعباس و انجمن صنفی باربری منتقل می شود.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۶۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

یکی از کامیونداران ترانزیت پایانه بندر عباس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فساد ساختاری در سیستم حمل و نقل کشور اظهار داشت: مسوولان بدانند تنها راه قاچاق کالا از طریق کامیون و از طریق شرکت های نورچشمی برخی مسوولان است که متاسفانه دود قاچاق مواد مخدر، کالاهای وارداتی و بدون کیفیت را بیکاری جوانان و تعطیلی واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه سیستم اعلام بار در پایانه ها دارای مشکلات عدیده است افزود: آنچه در پایانه بار بند عباس دیده می شود عدم تعهد به نوبت دهی طبق قانون است و از 1000 باری که در باربری وجود دارد 500 بار به کامیونداران نورچشمی در پایانه باربری بندرعباس و انجمن صنفی باربری منتقل می شود.

این کامیوندار معترض به فساد ساختاری در سیستم حمل و نقل کشور اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در تمام استان ها، اداره گمرک وجود دارد برای اینکه مشکلات قاچاق به حداقل رسانده شود ضروری است مامور گمرکی  با هر کانتیتر همراهی کند تا بار تخلیه شود  و نسبت به تخلفاتی که وجود دارد پیگیری لازم صورت بگیرد.

وی در خاتمه افزود: بسیاری از بارهای قاچاق از طریق کامیون های آقازادگان منتقل می شود که بعد از بارگیری در تهران،در انتهای کامیون بارهایی چون موزاییک و گچ و همان باری که در کارت صادر شده، قرار داده می شود و در ابتدای کامیون، بارهای قاچاق گذاشته می‌شود.

ارسال نظرات