خبرگزاری بسیج: معاون اول رییس جمهور در آئین اختتامیه هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز استان تهران با اشاره به اینکه اداره کردن آموزش و پرورش کشور از لحاظ کیفی و کمی بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد که برای اداره آموزش و پرورش نیازمند مشارکت مردم هستیم.
کد خبر: ۸۶۸۷۰۳۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر اسحاق جهانگیری، با قدردانی از اقدامات خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: حمایت های خیرین مدرسه ساز از آموزش و پرورش کشور،  دلگرم کننده و مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خیرین مدرسه ساز به یک الگو برای آحاد جامعه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: در روزهای نخست تشکیل جامعه خیرین مدرسه ساز، تعداد این عزیزان انگشت شمار بود اما امروز اقدامات خیرین در بخش سلامت و درمان و سایر موارد توسعه یافته است.

 وی اقدامات خیرین مدرسه ساز را جهاد مقدس دانست که در صحنه عمل کارهای با ارزشی انجام می دهند.

 جهانگیری افزود: خیرین با خداوند معامله ای بزرگ کرده اند و بی تردید خداوند نیز به زندگی این عزیزان خیر و برکت عطا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از بزرگترین دستگاه های اجرایی دولت است، گفت: همه اقشار جامعه در سراسر کشور از خدمات این وزارتخانه بهره مند می شوند.

 جهانگیری با اشاره به گزارش وزیر آموزش و پرورش مبنی بر فرسوده بودن 30 درصد مدارس کشور، تاکید کرد: تکلیف دولت و دغدغه خیرین بر این است که هر چه سریعتر این مدارس را نوسازی و بازسازی کنند.  

  

 

 

ارسال نظرات