در گفتگو با «بسیج» تشریح شد

چگونه سید دستگیر شد/آخرین وضعیت کامیوندار بازداشت‌شده

سید میثم صفائیان (کامیوندار بازداشت‌شده) از کامیونداران متعهد به نظام و رهبری است و از معترضان می خواهد تا مدارک خود را دال بر فساد اداری و بوروکراسی مخرب معیشت کامیونداران را مطرح کنند و از همین جا به عنوان سخنگو و نماینده کامیونداران به سید مشهور می شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۱۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
سید منصور صفائیان (برادر کامیوندار بازداشت‌شده) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به چگونگی ماجرای اعتراض کامیونداران اظهار داشت: روز چهارشنبه مورخ 18 فروردین 95شروع اعتراض رانندگان کامیون در پایانه بندرعباس بود، کامیوندارانی که اکثرا از 22 تا25 اسفند ماه سال گذشته  در نوبت بار کالای حملی در انتظار بودند و مستدعی است برخی با خانواده خود آمده بوند.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 25 روز در پایانه بار، اعلام باری صورت نگرفته بود افزود: کامیونداران در انتظار بار مناسب و طبق نوبت‌دهی قانونی در سالن اعلان بار  نشسته بودند که چند تن از رانندگان یکباره از سالن اعلان بار خارج شده و همهمه شروع شد.

صفائیان بیان داشت: هر کدام از رانندگان مطالبات خاصی داشتند؛ یکی از 25 روز انتظار نوبت گیری بار میگفت و دیگری از باربری که بدون نوبت به بعضی از رانندگان بار می دهد  لذا از طریق اعتراض می خواهند مسوولان را نسبت به تبعیض در ساختار حمل و نقل آگاه کنند.

وی در ادامه گفت: سید میثم صفائیان که در جریان اعتراض رانندگان قرار می گیرد و خود از کامیونداران متعهد به نظام و رهبری است به میان آمده تا بتواند این اعتراضات را بر مبنای ادله و مدارک به مسوولان برساند. لذا از معترضان می خواهد تا مدارک خود را دال بر فساد اداری و بوروکراسی مخرب معیشت کامیونداران را مطرح کنند و از همین جا به عنوان سخنگو و نماینده کامیونداران به سید مشهور می شود.

صفاییان تصریح کرد: در این راستا، سایر رانندگان مدارک را به سید میثم صفائیان ارائه می دهند اعم از تلفن باربری، باربری متخلف و  باری که بدون نوبت  ارائه شده است لذا از این جا اعتراض شروع شده و سید به آن ها می گوید توجه داشته باشید که این مسئله ربطی به نظام و رهبری ندارد و تنها باید مسوولین مرتبط  به میان رانندگان بیایند و حرف آن ها را بشنوند و پاسخگو باشند اما در نهایت وی بازداشت می‌شود و هنوز وی بلاتکلیف است.

وی در پایان گفت: هنوز نمی‌دانیم سید به چه جرمی بازداشت شده چرا که وی جزو معترضان صنفی بوده و اتفاقا حضورش باعث شده که جو ناآرام آن روز، آرام شود.

 

ارسال نظرات