مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان خبر داد:

عزم جدی سازمان بازرسی در برخورد با تغير كاربري ساخت وسازهاي غيرقانوني

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان گفت: در سال گذشته همت فراواني در برخورد با متخلفان و متجاوزان به محيط زيست و منابع طبيعي صورت گرفته و امسال نيزعزم جدي در برخورد با تغير كاربري و ساخت وسازهاي غيرقانوني در دستور كار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۱۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سيف‌الله مسرور در نشست شوراي قضايي که در اداره كل بازرسي گيلان برگزار شد اظهار کرد: تعداد بازرسي‌هاي انجام شده در سال گذشته 21 درصد بيش از تعداد مصوبي كه در برنامه پيش بيني شده بود است.

وي يكي از وظايف سازمان بازرسي را آسيب شناسي سازمان‌ها و نهادها عنوان کرد و افزود:  كارگروه‌هاي مختلفي در قالب موضوعات اقتصادي، توليد و توسعه و زمين، سياسي و قضايي، فرهنگي واجتماعي و ... به آسيب شناسي پرداخته و موارد يافت شده را به دستگاه‌‌ها ابلاغ کردند كه اكثر آنها اجرا شده و بخشي نيز در حال اجراست.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان خاطرنشان كرد: در سال 94 با پيگيري‌هاي صورت گرفته در بازرسي حدود 70 ميليارد تومان از اضافه پرداخت‌هايي كه توسط سازمان‌ها صورت گرفته بود به حساب دولت عودت داده شد.

وی آسيب‌هاي شناسايي شده در سال 95 را در حوزه‌هاي بانك و بيمه، نيرو و ارتباطات، جهادكشاورزي و محيط زيست، راه و شهرسازي، صنعت معدن تجارت، شهرداري‌ها، بهداشت و درمان، فرهنگ و رسانه، ورزش وجوانان و ... دانست و گفت: بازرسان استاني با دقت و توجه اين آسيب‌ها را بررسي كرده و از وقوع آنان جلوگيري به عمل مي‌آورند.

مسرور با بیان اینکه استان گيلان چهارمين استان از حيث گزارشات واصله مردمي است افزود: مردم  استان، عملكرد ادارات و مسئولان را به دقت رصد كرده و هرگونه تخلفي را از طريق سامانه ملي  سازمان بازرسي اعلام کنند.

وی در پایان از اهتمام سازمان بازرسي به مقوله حفاظت از اراضي ملي خبرداد و گفت: در سال گذشته همت فراواني در برخورد با متخلفان و متجاوزان به محيط زيست و منابع طبيعي صورت گرفته و امسال نيزعزم جدي در برخورد با تغير كاربري و ساخت وسازهاي غيرقانوني در دستور كار قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات