خبرگزاری بسیج: قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت کشور با قدردانی از خیرین حوزه سلامت، از کمک هزار میلیارد تومانی خیرین در سال گذشته در بحث درمان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۹۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سیدمحمد هادی ایازی در آئین افتتاح بخش ویژه بیماری های قلبی (ccu) و مرکز جراحی چشم پزشکی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س)، با اعلام این مطلب افزود: انجام امور خیریه در حوزه سلامت کار بسیار ارزشمندی است و در این مسیر علاوه بر تامین مالی ساخت پروژهای درمانی، بسیاری از پزشکان بزرگوار هم بدون هیچ چشمداشتی در مراکز درمانی خدمات ارائه می دهند.

وی اظهار داشت: هیچ چیز به اندازه کار خیر انسان را شاد نمی کند و وجدان انسان از انجام کار های خیر راضی است. کسانی که کار خیر انجام می دهند نفع معنوی و مادی آن چه در دنیا و چه در آخرت به خودشان بر می گردد.

ایازی با گرامیداشت یاد و خاطر کسانی که از مرحله کلنگ زنی تا ساخت و تجهیز این مرکز درمانی نقش داشته اند، تصریح کرد: بسیاری از سرمایه داران توفیق هزینه کردن اموال خود را در راه خیر پیدا نمی کنند؛ اما خداوند افراد خیر را دوست دارد که توانسته اند در این مسیر گام بردارند و با انجام کارهای خیر برای خود باقیات صالحات به جا بگذارند؛ بسیاری از افراد خیر اکنون در قید حیات نیستند و دست آنان از دنیا کوتاه است اما برکات این حرکت آنان تا قیامت برایشان منظور می شود؛ هر دانشجویی که از دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل می شود منشاء خیر و برکت زیادی برای مردم است که ثواب آن به حساب خیر منظور می شود.

ایازی با اشاره به اینکه خداوند به خیرین نگاه ویژه دارد، ادامه داد: بسیاری از فرزندان خیرین هم توفیق ورود در این عرصه را پیدا کرده اند. وی اظهار داشت: هر کسی توفیق انجام کار خیر و گام برداشتن در این مسیر را پیدا نمی کند؛ از سوی دیگر خیر بودن، لزوما داشتن پول و سرمایه نیست، بلکه یک مدیر با تسهیل کردن کارها برای اجرای پروژه ها، یک دکتر با انجام عمل جراحی رایگان و دستگیری از نیازمندان و بیماران، یک مسئول با پرهیز از سنگ اندازی و مساعدت برای اجرای امور و ... می تواند در این امر خیر سهیم باشد.

وی افزود: منطقه جنوب تهران محدودیت ها و کمبودهای زیادی در بحث بهداشت و درمان دارد و از خیرین خواست مسئولان و دولت را در ارتقای سطح سلامت این مناطق یاری کنند.

بخش ویژه بیماری های قلبی (ccu) و مرکز جراحی چشم پزشکی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) با حضور سیدمحمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت کشور، دکتر سید علی ریاض، معاون پارلمانی حقوقی سازمان نظام پزشکی کشور، شهردار منطقه 20 و معاونان وی، جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان و پزشکان به بهره برداری رسید.

 

 

 

ارسال نظرات