فروزنده در گفت‌وگو با «بسیج»:

روحانی و هاشمی جزو جریان اصلاحات هستند/اختلاف لیبرال‌ها و رادیکال‌های اصلاح‌طلب

عضو جمعیت ایثارگران گفت: جریان اصلاحات یک جریان غیرقابل قبولی است ولی دولت، اگر به وعده هایش عمل کند و بتواند در چارچوب خط ولایت حرکت نموده و بتواند مشکلات مردم را حل کند، نمره قبولی از مردم می گیرد؛ در غیر این صورت مردم با کسی رودربایستی ندارند و از ان عبور می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۶۱۱۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
لطف‌الله فروزنده عضو جمعیت ایثارگران درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دربارهاستفاده ابزاری روحانی و هاشمی از اصلاح طلبان اظهار داشت: امثال آقای هاشمی و آقای روحانی یک طیفی در جریان اصلاح طلبان هستند و دیدگاهشان این است که در حقیقت جریان اصلاحات را اینها جلو ببرند. این طیف نگاه متفاوت و خاصی به مسایل مرتبط با آمریکا دارند و معتقد به ارتباط با این کشور هستند.

وی در پاسخ به سوال که آیا این استفاده ابزاری از اصلاح طلبان منجر به سرخوردگی بدنه این جریان نخواهد شد؟ تصریح کرد: طبیعتا در جریان اصلاحات اختلافاتی وجود دارد؛ بالاخره در این جریان از آقایان هاشمی و روحانی گرفته تا تیپ هایی مثل بهزاد نبوی حضور دارند، البته این امکان هم هست که در برخی مواضع با یکدیگر وحدت داشته باشند، ولی بر اساس مبانی و نوع دیدگاهشان، دیدگاه لیبرالی و رادیکالی کنار هم جمع نمی شوند و فقط موضعی و مقطعی جمع می شوند. بنابراین، بین آنها اختلاف وجود دارد ولی هنوز به بیرون درز نکرده است.

عضو جمعیت ایثارگران درباره سرانجام مسیری که دولت روحانی و اصلاح طلبان در حال پیمودن آن هستند، نیز گفت: این بستگی به شرایط پیش رو دارد؛ جریان اصلاحات یک جریان غیرقابل قبولی است ولی دولت، اگر به وعده هایش عمل کند و بتواند در چارچوب خط ولایت حرکت نموده و بتواند مشکلات مردم را حل کند، نمره قبولی از مردم می گیرد؛ در غیر این صورت مردم با کسی رودربایستی ندارند و از آن عبور می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار