حمید رضا
معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام/
حجت الاسلام بسطامی گفت: باید مراقب استحاله در دستگاههای اجرایی کشور باشیم و با بصیرت و شجاعت تمام آمریکای جنایتکار را به عنوان راس استکبار جهانی مورد خطاب قرار دهیم.
کد خبر: ۸۶۸۵۶۷۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علی اصغر بسطامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما درباره ضرورت بحث انقلابی بودن نهاد های دولتی از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان کرد: بحث انقلابی بودن و انقلابی ماندن دستگاه های اجرایی کشور که اخیرا مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در وقت خود به آن اشاره داشته است، شاخصه های خاص خود را دارد که داغ ترین آن "نفوذ" است.

معاون پژوهش حوزه علمیه با تاکید بر اینکه نفوذ دشمن از نظر نظامی به صفر رسیده است؛ گفت: باید مراقب استحاله در دستگاههای اجرایی کشور باشیم و با بصیرت و شجاعت تمام آمریکای جنایتکار را به عنوان راس استکبار جهانی مورد خطاب قرار دهیم.

وی اذعان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با فریاد برآوردن آنکه «همه بدبختی ما از آمریکاست» از خوی تجاوز طلبی و ضرورت مبارزه و عدم رابطه با استکبار چنین سخن گفت: «خیال نکنید که روابط ما با امریکا و روابط ما با نمی دانم شوروی و روابط ما با اینها یک چیزی است که برای ما یک صلاحی دارد. این مثل رابطه بره با گرگ است! رابطه بره با گرگ، رابطه صلاحمندی برای بره نیست، اینها می خواهند از ما بدوشند، اینها نمی خواهند به ما چیزی بدهند.»

حجت الاسلام علی اصغر بسطامی افزود : اگر خللی در ماهیت نظام وارد شود دشمن نفوذ را کامل کرده و روحیه انقلابیگری و شاخصه های انقلاب همچون اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی، روحیه خدمتگزاری و استکبار ستیزی را از نهاده های دولتی خواهد گرفت.

معاون پژوهشی حوزه علمیه ایلام؛ روحیه خدمتگزاری و استکبار ستیزی مهمترین شاخصه ی انقلاب اسلامی دانست؛ و عنوان کرد: این شاخصه ها باعث رشد هم دلی و همزبانی می شود و مرتفع شدن اقتصاد را در پی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل؛ مسئولین باید در این موضوع احتمام بورزند و با حفظ روحیه کار نظام اسلامی را پیش ببرند.

حجت الاسلام علی اصغر بسطامی اذعان کرد: استکبار ستیزی یعنی مسئولین نظام چه در حوزه علمیه و چه در دستگاه های دولتی با سخنان خود باعث طمع دشمن و نفوذ ذره ذره و ناگهانی دشمن نشوند .

وی در پایان تاکید کرد : استکبار ستیزی و دیگر شاخصه های انقلاب اسلامی محقق نمی شود مگر مسئولین نهادهای دولتی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبعیت و پشتیبانی کنند.

ارسال نظرات