یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

قیمتهای اعلامی شورای رقابت غیرمنطقی است

محمد جواد معصومی نیا گفت: رکود اقتصادی که در کشورمان مشاهده می شود در سیر تاریخی انقلاب بی نظیر بوده است لذا شورای رقابت تصمیمات غیر منطبق با شرایط واقعی اقتصادی جامعه و مردم را برای افزایش قیمت خودرو در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۴۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

محمد جواد معصومی نیا کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به کمپین نخریدن خودرو با گرانی مجددخودرو تداوم خواهد یافت اظهار داشت: کمپین نخریدن خودروی به ظاهر ملی از جنبه روانی برای مردم بسیار مهم است تا خودرو سازان و شورای رقابت را به اعتراض خود  نسبت به گرانی غیر متناسب با کیفیت خودرو اعلام دارند.

وی با بیان اینکه شورای رقابت و خودروسازان واکنش جدیدی از مردم خواهند دید افزود: خودروسازان در پی منفعت حداکثری بوده اند تا در شرایط رکود اقتصادی حاکم بر کشور بتوانند از طریق جیب مردم این رکود را برای خود از بین ببرند این در حالی است که افزایش قیمت خودرو کاهش تقاضایی برای خودرو را در بین مردم ایجاد خواهد کرد.

معصوومی نیا خاطر نشان کرد: افزایش قیمت خودرو تصمیم غیر عادلانه شورای رقابت  است ولی خودروسازانی چون سایپا این ادعا را تکذیب کرده اند چون بر شرایط رکود و عدم نقدینگی بین مردم آگاهی دارند حال شورای رقابت بر چه اساسی چنین تصمیمی را برگزیده است؟!

وی در خاتمه افزود: رکود اقتصادی که در کشورمان مشاهده می شود در سیر تاریخی انقلاب بی نظیر بوده است لذا شورای رقابت تصمیمات غیر منطبق با شرایط واقعی اقتصادی جامعه و مردم را برای افزایش قیمت خودرو در نظر گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار