خبرهای داغ:
مسئول نیروی انسانی سپاه گلستان؛

پیام شهدای مدافع حرم اطاعت محض از ولایت است

کد خبر: ۸۶۸۵۴۱۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
  مسئول نیروی انسانی سپاه گلستان گفت:همه شهدای مدافع حرم برای ما پیام دارند و مهم‌ترین پیام آنان ولایتمداری و پیروی از ولایت فقیه است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان وحید فخرالدین در مراسم تشییع شهید قربان نجفی خاطرنشان کرد: این شهدا وسیله اتصال ما با ولایت‌فقیه هستند و این موضوع در وصیت نامه های این شهدا به خوبی نمایان است.
وی افزود :شهدا به راحتی به درجه شهادت نرسیده اند و قطعا امورات،تلاشها و مجاهدتهایی در زندگی خود داشته اند .
مسئول نیروی انسانی سپاه از مجاهدت ,خودسازی و تقوای شهید حاج قربان نجفی گفت و اذعان کرد:این شهید بارها برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم به سپاه مراجعه کرده تا بتواند در صف مجاهدان و مدافعان حرم قرار گیرد.
فخرالدین در ادامه افزود :در اتاق خود نشسته بودم که دیدم حاج قربان با سراپایی عرق  کرده به اتاقم وارد شد و از او جویای حالش شدم که ایشان گفت:از علی آباد تا گرگان را دویدم تا نشان دهم از نظر آمادگی جسمانی چیزی کم ندارم.
وی گفت: شهید حاج قربان نجفی با تأکید بر اینکه نسبت به خانواده و زندگی ام علاقه خاصی دارم ولی علاقه و ارادت من به حریم اهل بیت چیز دیگریست و هم اکنون  تاریخ تکرار شده و زمان عاشوراست و امام حسین تنهاست و من وظیفه خود می دانم از اهل بیتش دفاع کنم.
مسئول نیروی انسانی سپاه گلستان در آخر خاطرنشان کرد:با آوردن شهیدان حرم یکسری در شرایط جوی برای اعزام قرار می گیرند ولی ایشان نیتشان فراتر از جو حاکم در جامعه بود و در این راه حتی چشم خود را عمل لیزری کرد تا مانع رفتنش نشود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار