حمید رضا
در جلسه شورای اداری مطرح شد؛
فرماندار شهرستان دهلران از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۹۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج; هشتم خرداد ماه جلسه شورای اداری شهرستان دهلران با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دهلران برگزار شد.

براساس این گزارش؛ امید علی سبزی فرماندار شهرستان دهلران در این جلسه پیشاپیش با تسلیت ایام ارتحال امام راحل و تبریک انتخاب مقام معظم رهبری بعنوان رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقتدار، عزت، امنیت و آسایش امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون درایت و دوراندیشی امام راحل و ایثار ایثارگران می باشد.

وی با اشاره به اعزام 150 نفر در قالب کاروان به حرم مطهر امام راحل برای شرکت در مراسم ارتحال افزود: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی می بایست همکاری لازم را درخصوص اعزام کاروان به حرم مطهر امام راحل داشته باشند.

فرماندار شهرستان دهلران عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا در شهرستان دهلران، دستگاه های خدمت رسان چون اداره برق و آب و فاضلاب همکاری لازم را با مردم داشته باشند.

وی برخی از خدمات دولت تدبیر و امید را برشمرد وگفت: کارهایی که دولت یازدهم در پیش گرفته است کارهای زیرساخت و اساسی است که برجام یکی از این اقدامات مهم می باشد که برخی دستاوردهای آن در کوتاه مدت و برخی دیگر در بلند مدت تاثیر خود را نشان خواهد داد.

سبزی با بیان اینکه مسئولین می بایست تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: مسئولان ذی ربط می بایست کنترل و نظارت بیشتری درخصوص کیفیت پخت نان نانوایی های سطح شهر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ها موروثی نیستند، افزود: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک امانت است و همه ی ما می بایست امانت داران شایسته ای باشیم.

فرماندار شهرستان دهلران با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: یکی از پارامترهایی که دشمن می تواند روی آن تمرکز داشته باشد و سرمایه گذاری نماید بحث اقتصاد است.

وی از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان دهلران خبر داد و اضافه کرد: در هر شهرستانی فرماندهی این ستاد بر عهده فرماندار می باشد و متشکل از دبیر و اعضای شورای ادارای است.

سبزی با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در شهرستان دهلران عنوان کرد: بررسی و تجزیه تحلیل شاخص های 24 گانه براساس توازن منطقه ای، تشکیل کارگروه های مرتبط با برنامه های ملی در قالب 12 شاخص، تهیه و تدوین برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی و همچنین فرصت سازی و استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان از جمله این سیاست ها می باشند.

وی با اشاره به نقش بسیار موثر بسیج و سپاه در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در شهرستان دهلران اظهار امیدواری کرد: با توجه به فعالیت سپاه در اعطای تسهیلات خوداشتغالی، این مهم می تواند نقش بسیار تأثیرگذاری در شکوفایی اقتصاد و مولدزا بودن اقتصاد در شهرستان داشته باشد.

ارسال نظرات