جانشین سپاه امام رضا دشتی در گفت گو با بسیج :

هر اقدامی برای مذاکره و رابطه با آمریکا خیانت به نظام و انقلاب است

جانشین سپاه امام رضا دشتی : با اشاره به بیانات رهبری درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا، گفت: هر اقدامی برای مذاکره و رابطه با آمریکا خیانت به نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۶۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶


به گزارش خبر گزاری بسیج از دشتی، غلامعباس احمدی در گفت گو با بسیج با اشاره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت مذاکره با شیطان بزرگ فصل‌الخطاب برای مسئولین کشور بوده و از این پس هرگونه اقدام در جهت عادی‌سازی، بسترسازی مذاکره و رابطه با آمریکا قطعا خیانت به نظام و انقلاب خواهد بود.

وی افزود: ممنوعیت مذاکره با آمریکا ما را از نفوذ همه جانبه دشمن مصون می‌کند نه هم کلام شدن با استکبار جهانی.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی برای نزدیک شدن و با نمایان کردن دستکش مخملی سعی در نزدیک شدن و نفوذ در داخل کشور داشته تا در زمان مناسب با دستان چدنی‌اش ضربه مهلک را به دشمنش وارد سازد، پس مسئولین کشور ما به هیچ عنوان نباید فریب وعده و لبخندهای دشمنان کشور را بخورند.

وی اضافه کرد: متاسفانه امروز برخی از مسئولین کشوری در خواب و خیال رابطه با آمریکا به سر می‌برند که ان‌شاءالله خداوند بیدارشان کند زیرا اگر هوشیار نباشند با تودهنی دشمن بیدار شده که در آن زمان دیگر بیدارشان فایده‌ای نداشته و کشور دچار عقب رفت شده است.

وی گفت: البته با وجود رهبری ارزشمند مقام معظم رهبری به عنوان کشتی‌بان اصلی نظام بیمی از طوفان نداریم اما برای بیداری مسئولین پیشنهاد می‌شود دوره‌های فشرده دشمن شناسی برای این مسئولین گذاشته شود تا از خواب غفلت بیدار شوند.

احمدی اظهار داشت: زماني كه آمريكا ايران را تحريم كرد، حضرت امام فرمود: اين رابطه، رابطه گرگ و ميش است و ما اين رابطه را نمي خواهيم. ما در طول جنگ، به علت تحريمي كه شد، اين قدر پيشرفت كرديم. اين كه ايران امروزه مي تواند موشك هايي با برد هزار كيلومتر بسازد، به خاطر تحريم بود، در دوران جنگ، بنده در وزارت دفاع بودم و از نزديك مي ديدم كه به علت اين تحريم ها مجبور شديم قطعاتي را كه حتي خودشان هم باز نمي كنند و بعد از مصرف به دور مي اندازند، باز كنيم و بسازيم. به اعتقاد بنده، نه تنها شرايط ما بدتر نشده بلكه بهتر هم شده است.


وی تصریح کرد: كساني كه عاشق رابطه با آمريكا هستند، مي گويند ما مي توانيم چيزهايي را كه الان نمي توانيم از آمريكا بخريم در زمان رابطه بخريم، البته ما الان هم همان جنس ها را مي خريم؛ چرا كه دنياي غرب دنياي رقابت است؛ يعني وقتي آمريكا نفروخت؛ اين طور نيست كه ديگر فرانسه و آلمان و ژاپن نفروشند مثلا ما در دوره جنگ، قطعاتي را كه فقط آمريكايي ها داشتند، از طرق مختلف به دست مي آورديم، منتها با هزينه بيشتر.

وی در خصوص کسانی که به دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند، گفت: برخی منتظری دوم در کشور ما هستند و با حرف‌هایشان دشمنان این انقلاب را شاد می‌کنند، برخی خواب می‌بینند که امام در خواب به این‌ها یک چیزایی گفته است، ولی این‌ها رویایی بیش نیست و مردم این‌ها را خواص بی بصیرت می‌دانند.

احمدی اضافه کرد: امام خمینی(ره) دلش می‌خواست مردم در دنیایی بدون آمریکا زندگی کنند خاطرنشان کرد: ما اگر واقعا نسبت به امام راست می‌گوییم و نفاق نداریم و می‌خواهیم انقلابی زندگی کنیم باید به یاد داشته باشیم که آمریکایی‌ها همان‌هایی هستند که جوانان ما را به خاک و خون کشیدند. شعار مرگ بر آمریکا به مزاج برخی خوش نمی‌آید و به دنبال حذف این شعار هستند.

وی خاطرنشان کرد: همین کسانی که حرف از برقراری رابطه با آمریکا می‌زنند نمی‌توانند مصلحت خانواده های خودشان را تشخیص بدهند و به دنبال تشخیص مصلحت نظام هستند.

ارسال نظرات