نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

تردید تردد کامیونداران در مبادی گمرکی

غلامحسین شیری علی آبادی گفت: تردید تردد کامیونداران در مبادی گمرکی به دلایل گسترده ای بوده است که به شکل اجمالی می توان به عدم شرایط مدنظر بیمه کامیونداران، ریسک و خطرات احتمالی در مسیر آینده شغلی، دغدغه معیشت، تامین سوخت با قیمت مناسب، امنیت جاده ای، کاهش قیمت خودرو و قطعات مرتبط را نام برد.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۱۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
غلامحسین شیری علی آبادی عضو پیشین کمیسیون اقتصادی در مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مشکلات کامیونداران در مبادی ورود گمرک اظهار داشت: مسئولان و نمایندگان مجلس باید در جهت احقاق حق کامیونداران تلاش لازم را داشته باشند تا بتوانند در جهت تامین حداقل معیشت آنها کوشا باشند.

وی با بیان اینکه قوانین با ثباتی برای حمل و نقل کشور در نظر گرفته شود افزود: انتظار بر این است تا مجلس دهم نسبت به انتظارات واقعی کامیونداران مصوباتی را در نظر بگیرد که این قوانین علاوه بر ثبات بتواند قابلیت اجرایی شدن بر مبنای واقعیات جامعه را داشته باشد.

شیری علی آبادی خاطر نشان کرد: تردید تردد کامیونداران در مبادی گمرکی به دلایل گسترده ای بوده است که به شکل اجمالی می توان به عدم شرایط مدنظر بیمه کامیونداران، ریسک و خطرات احتمالی در مسیر آینده شغلی،  دغدغه معیشت، تامین سوخت با قیمت مناسب، امنیت جاده ای، کاهش قیمت خودرو و قطعات مرتبط را نام برد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار