مسئول اتحادیه صنف نمایشگاه داران کامیون در گفتگو با «بسیج»:

خوابیدگی ساخت و ساز، کامیونداران را دچار مشکل کرد

علی اکبر ندیم گفت: در سال 94 ، ضعیف ترین صنف از نظر اقتصادی قشر کامیونداران بوده است از آنجایی که پروژه ساختمان سازی در کشور خوابیده است و وزارات راه و شهر سازی نتوانسته رکود ساخت و ساز و عمرانی را برطرف کند؛ کامیونداران در سال 94 نتوانسته اند هزینه زندگی خود را تامین کنند.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۵۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

علی اکبر ندیم مسئول اتحادیه صنف نمایشگاه داران کامیون در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مشکلات تردد کامیونداران  در مبادی ورود گمرک اظهار داشت: کامیونداران قشری زحمتکش هستند ولی متاسفانه در حق شان ظلم شده است و عدم نادیده انگاری مشکلات کامیونداران باعث شده است تا در زمان های مختلف اعتراضاتی از سوی این قشر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه من 20 سال فعالیت در صنف کامیونداران دارم افزود: نمایشگاه و شهرک کامیونداران از تهران به اسلام شهر منتقل شده است با وجود مشکلات فراوان از سوی مقامات اسلام شهر هم حمایت نمی کنند که عبارت است از: صدور دیر هنگام کارت پایان کار، پلمپ کردن چاههای آب، نبود آب آشامیدنی و نبود گازوئیل . 

مسئول اتحادیه صنف نمایشگاه داران کامیون خاطر نشان کرد: مشکلات معیشتی کامیونداران  زیاد شده است، هیچ سازمانی به درد قشر کامیونداران نمی رسد، کامیونداران فقط اسم بزرگی دارد ولی نهاد رسیدگی کننده ای وجود ندارد. 

ندیم اذعان داشت:  در سال 94 ، ضعیف ترین صنف از نظر اقتصادی قشر کامیونداران بوده است از آنجایی که پروژه ساختمان سازی در کشور خوابیده است و وزارات راه و شهر سازی نتوانسته رکود ساخت و ساز و عمرانی را برطرف کند قیمت ماشین آلات نصف شده است هزینه های این قشر افزایش یافته است و در سال 94 نتوانستند درآمدی برای خانواده خود داشته باشند.

وی در خاتمه افزود: سال 94 بیشترین دغدغه معیشتی برای قشر کامیونداران بوده است با این وجود دارایی و مالیات سهم بسیاری از این قشر را گرفته اند مالیات 18 درصد را بسته اند در حالی که رکود خاص در این قشر حاکم بوده است؛ کامیونداران در سال 94 نتوانسته اند هزینه زندگی خود را تامین کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار