موفقیت دانشجویان گناوه ای در تولید شوریجات و استفاده از منابع بومی

چهار دانشجو بسیجی گناوه ای توانسته اند با کمک بسیج سازندگی به سود مناسبی از راه شوریجات و استفاده از ظرفیت منابع بومی دست یابند.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۰۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳




به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، امین امیری یکی از دانشجویان بسیجی در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت: در راستای دغدغه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و نام گذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با همکاری سه تن از دوستان خود اقدام به تولید شوریجات کردیم.
وی گفت: من به همراه سه تن از دانشجویان بسیجی که نام تولیدی خود را مباح  گذاشتیم که برگرفته از حروف اول نام خانوادگی ما  بود (مولایی،بیژنی،امیری،حیات داوودی)، بعد از شناسایی نیازمندی‌های شهرستان و با توجه به اینکه در شهرستان تولیدی شوریجات وجود نداشت و روزانه حدود 2 هزار کیلو خیارشور از شهرهای هم جوار خصوصا شیراز خریداری می‌شد مصمم شدیم تا درخصوص تولید خیار شور عزم خود را جزم کنیم و در طی  6 ماه پس از کسب مدارک لازم و آموزش های تخصصی و بازدید از تولیدی های شیراز توانستیم سربلند از این عرصه بیرون بیاییم.
امیری با اشاره به اینکه متاسفانه دانشجویان امروز بدون انگیزه و یا فقط به دنبال استخدام شدن و کار دولتی هستند گفت: ما با اخذ وام از بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع)گناوه توانستیم اندیشه و تحقیقات خود را عملی کنیم.

این دانشجوی بسیجی افزود: ما توانستیم با تولید اولین محصول خود  و عرضه در بازار و رو به رو شدن با استقبال مشتریان همت خود را مضاعف  و ثابت کردیم که تمامی دانشجویان می‌توانند با اراده ، پشتکار و برنامه ریزی دقیق ایجاد تولید کنند و گام های بزرگی در راستای اندیشه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت سعادت و عدم وابستگی کشور  بردارند.

 

ارسال نظرات