خطیب جمعه موقت آبدانان گفت : حفاظت از نظام و پاسداری از ارزش ها و اصول اسلامی، ایجاد اقتصاد پایدار و توجه به رفع بیکاری جوانان باید از مهم ترین دغدغه های نمایندگان مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۳۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از آبدانان خبر، حجت الاسلام "احمد اسماعیلی" امام جمعه موقت آبدانان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به آغاز بکار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت این مجلس را مهم و خطیر دانست و گفت: حراست دقیق و همه جانبه از اسلام وظیفه مجلس خبرگان رهبری است که از جمله نهادهای برآمده از آرمان های انقلاب اسلامی است.
اسماعیلی افزود: اگر تا حدودی در بحث هسته ای، تیم مذاکره کننده توانسته به نتایجی دست پیدا کندف به واسطه قدرت انقلابی و صلابت نظام جمهوری اسلامی همراه با پشتوانه مردمی و شهدای هسته ای و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود که نشان داد هر جایی که قدرت انقلابی بر ما و این نظام اسلامی حاکم شود هیچ قدرت استکباری نمی تواند در مقابل اراده ملت رویارویی کند.
وی در بخش دیگری از بیاناتش با اشاره به نقش توطئه های استکبار در سست کردن پایه های انقلاب بیان کرد : تأثیرگذاری استکبار در مراکز تصمیم گیری کشور، کم رنگ کردن باورها و ارزش های اسلامی و تغییر در وظایف ذاتی مسئولان در حل گرفتاری های مردم از توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی در مقابله با ایران اسلامی است که هم مسئولان و هم مردم باید در برابر این توطئه ها آگاه و هوشیار باشند.
امام جمعه موقت آبدانان با اشاره به 7 خردادماه برگزاری اولین دوره مجلس شورای اسلامی و روز قانون، وظیفه نمایندگان را قانون گذاری و نظارت دقیق بر اجرای قانون دانست و گفت: حفاظت از نظام و پاسداری از ارزش ها و اصول اسلامی، ایجاد اقتصاد پایدار و توجه به رفع بیکاری جوانان باید از مهم ترین دغدغه های نمایندگان مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.
وی افزود: عدم توجه به بحث اشتغال جوانان باعث شده که جوانان تحصیل کرده در مناطق محرومی همچون آبدانان بخاطر کسب در آمد به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند که این امر ضمن کاهش نیروی انسانی کارآمد در منطقه باعث عدم بازگشت آن ها به شهر خود می شود که امید است نمایندگان و مسئولان جهت جلوگیری از مهاجرت جوانان به ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار توجه کنند.
اسماعیلی با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات گفت :باید به روستاهای پاک کشور همچون روستای وچکاب جودکی که عاری از دخانیات است، توجه خاص داشت تا این روستا ها الگو واقع شوند.


ارسال نظرات