حمید رضا
معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام/
معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام خواستار واکسینه شدن بافت عشایری در مقابله با تهدیدات دشمن در مرز های کشورهای همسایه شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۱۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در همایش ایلات و طوایف و معتمدین عشایر در شهرستان ایوان بیان کرد: گفتمان شیعه بساط دشمنان را به هم زده است و بدین دلیل نگاه ویژه دشمن به بحث ولایت و آمدن منجی که ریشه در سایر ادیان دارد متمرکز شده است .

سرهنگ جمال شاکرمی، نقش خطیر ولایت فقیه را در جنگ تحمیلی مهم دانست و علت پیروزی های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس را بعد از حذف لیبرالها در صدرفرماندهی قوای نظامی به سرکردگی بنی صدر را ناشی از حضور عشایر و سران قبایل در کنار سایر نیروهای رزمی عنوان کرد.

وی افزود: به بازخوانی فتح خرمشهر نیاز است و باید گفتمان امام(ره) تبیین شود و بزرگان ایل در این زمینه می توانند نقش بزرگی را ایفا کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام با بیان اینکه برای حفظ راه و رسم شهیدان تشکیل چنین جلسات و همایشهایی نیاز است؛ گفت: اوج ایثارگری را شهدای سارات سومار رقم زدند و این مظلومیت شان باید روزی پایان پذیرد و نقش شان در جنگ تحمیلی برای همه شناخته شود.

وی روزهای سخت ایوان در دفاع را یادآور شد و گفت: حماسه رزمندگان ایوان در کوشک باید برجسته شود و این روحیه باید تداوم یابد.

سرهنگ جمال شاکرمی در آخر به تهدیداتی که در مرزهای ما با کشورهای همسایه متصور است، اشاره کرد و خواستار واکسینه شدن بافت عشایری در مقابله با این تهدیدات شد.

ارسال نظرات