چهار وقف در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، در خصوص میزان وقفیات از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: از ابتدای سال 95، چهار مورد وقف در استان صورت گرفته که ثبت سامانه نیز شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۰۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ چهارمحال وبختیاری ، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی مدیر اظهار کرد: وقف ها با نیات خیرات و مبرات و ازدواج جوانان بی بضاعت بوده است.

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت مهدی(عج) یک شهروند نیک اندیش وقف جدیدی را در شهرستان لردگان به ثبت رساند، واقف خیراندیش خانمیرزایی با مراجعه به اداره اوقاف و امورخیریه لردگان زمین مزروعی خود را وقف کرد تا با این اقدام خیر و خداپسندانه از فیوضات معنوی وقف بهره مند شود.

 

حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: وقف صورت پذیرفته توسط جناب آقای خیبر برزویی ،شامل زمین مزروعی به متراژ 1000 مترمربع واقع در خانمیرزا است که با نیت خیرات و مبرات صورت پذیرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه وقف صورت پذیرفته در روز نیمه شعبان صورت پذیرفته اظهار داشت: ارزش ریالی وقف صورت پذیرفته بالغ بر  100 میلیون ریال می باشد.

عزیزی در پایان به ترویج فرهنگ وقف در بین مردم اشاره و خاطرنشان کرد: ما در این زمینه نیاز به تبلیغات داریم؛ باید در زمینه طریقه‌ی وقف کردن به مردم اطلاع رسانی شود و آگاهی لازم در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند از اثرات این حکم الهی بهره مند شوند.

ارسال نظرات