نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

انتظار عامل پویایی و مسئولیت‌پذیری در جامعه است

نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری گفت: یاران و اصحاب امام زمان (عج) باید حالت منتظر داشته باشند؛ زیرا انتظار عامل تحرک، پویایی و مسئولیت پذیری در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۸۱۲۹۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴




به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع مردم برازجان اظهار کرد: از ویژگی های یاران حضرت مهدی(عج) این است که در مقابل مومنان و جوانان پرشور که عشق به خدا دارند متواضعانه برخورد می کنند، تکبر نمی ورزند و مومنان را دوست دارند.

وی اظهارکرد: یاران حضرت مهدی (عج) در مقابل دشمنان آشتی ناپذیر و دربرابر خودی ها و مومنان متواضع هستند و در راه خدا جهاد می کنند.

حسینی بوشهری ادامه داد: این جهاد گاهی با نفس، زمانی فرهنگی و گاهی نیز جهاد در راه دفاع از میهن است و در این راه خم به ابرو نمی آورند.

مدیر حوزه های علمیه کشور بیان کرد: یاران حضرت مهدی در راه خدا استوار و محکم و با اراده در مقابل طعنه ها و زخم زبان ها می ایستند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: عصر غیبت، دوران سخت امتحان های الهی است و برای عبور از این راه سخت شاخص هایی نیاز است تا بتوان سالم از این مرزها رد شد.

وی گفت: خدا باوری، خداترسی، معرفت نسبت به امام زمان (عج) و تبعیت از فرمان نایب ایشان در عصر غیبت از ویژگی های بارز یاران حضرت مهدی در عصر غیبت است.

مدیرحوزه های علمیه، انقلاب اسلامی را پیش زمینه انقلاب مهدی (عج) خواند و افزود: باید همه در صحنه های انقلاب حضور داشته باشیم.

وی یادآور شد: برخی معتقدند باید دست روی دست گذاشت تا امام زمان (عج) بیاید، اما این درست نیست زیرا احکام الهی تعطیل نمی شود.

حسینی بوشهری گفت: حاکمیت دینی درعصر غیبت باید به دست شخصیتی دینی باشد که این شخصیت دلداده امام زمان است و امروز نیز بار سترگ این انقلاب روی دوش رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: برگزاری جشن و شادی برای مناسبت های اهل بیت (ع) که ملت ما در سراسر کشور اظهار عشق و محبت به پیشوایان دینی می کنند؛ کار بسیار ارزشمندی است.

نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: رفتار و سبک زندگی به شیوه اهل بیت(ع) مورد قبول امام زمان (عج) و به ما توصیه شده است.

حسینی بوشهری گفت: اگر توانستیم به وظایف فردی و اجتماعی خود عمل، حقوق دیگران را رعایت کنیم و پیرو اهل بیت (ع) باشیم؛ انسان هایی منتظر خواهیم بود.

 

ارسال نظرات