ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در حالی برگزرا شد که مقرر شد تا در آینده‌ای نزدیک همایشی با عنوان اقتصاد مقاومتی و در راستای توجیه و الزامات مسئولین برای اجرای 13 بند ابلاغی برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۹۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشورخبرگزاری بسیج، ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور اعضای اصلی این کارگروه برگزار گردید.
در این جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته که از مصوبات جلسات قبل بود از قبیل بازدید مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور از تولیدی بهزیست گنبد در شهرستان گنبد کاووس، ارائه طرح اقتصاد مقاومتی در جمع روسای صنفی شهرستان گرگان و همچنین گزارشی در خصوص جلسه مربوط به بحث صادرات در استان گلستان ارائه گردید.
طی این جلسه، علی رحمانی عضو انجمن اسلامی بازار در رابطه با افتتاح حساب اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور و ارتباطاتی که با سازمان اقتصاد اسلامی و آمادگی آن سازمان در این زمینه گزارشی ارائه داد و از این موضوع ابراز خرسندی کرد.
علاوه بر این ها در این جلسه مقرر شد تادر آینده‌ای نزدیک،همایش اقتصاد مقاومتی اصناف و بازاریان با هدف ارائه طرح های 13 گانه اقتصاد مقاومتی به توجیه طرح ها و الزامات آن با حضور روسای اتاق اصناف مراکز استان ، روسای بسیج اصناف استانها ، روسای سازمان های صنعت ، معدن و تجارت استانها و رئیس مجمع بسیج اصناف و بازاریان استان در تهران برگزار شود.
در پایان مقرر شد تا جلسه بعدی با حضور کارگروه ویژه مالیات برگزار شود.
ارسال نظرات