امام جمعه سیروان گفت: امنیت پایدار کشور مرهون تلاش ها و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۴۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از سیروان نوین، حجت الاسلام و المسلمین" سید مصطفی موسوی" امام جمعه سیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته سیروان با تبریک میلاد صاحب الزمان(عج) گفت»: روز میلاد امام زمان(عج) را روز مستضعفین نیز نامیده اند مستضعفینی که انسان های پاک و خالص هستند.

وی اظهار کرد: آمریکا و مستکبرین که نمی توانند صدای الله گفتن مستضعفین را تحمل کنند آنها را به خاک و خون می کشانند که نمونه آن به خاک و خون کشیدن مردم یمن، بحرین، عراق و ... می باشد.

خطیب جمعه سیروان با بیان اینکه مستکبرین در طول 37 سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بارها بر علیه ای ایران اقداماتی انجام داده اند، افزود: همانطور مقام معظم رهبری رهبری فرمودند که آمریکا دشمن بزرگ و طاغوت اعظم است و شیطان بزرگ و خیانتکار ترین کشور همین آمریکا است.

وی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: امروز امنیت پایدار کشور مرهون تلاش ها و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

امام جمعه سیروان ادامه داد: وجود سربازان گمنام، نیروهای سپاه، نیروی انتظامی و ارتش باعث شده که امنیت پایدار در کشوری که در اطراف آن ناامنی و جنگ است به وجود آید.

وی تاکید کرد: برای تحقق شعار سال وجود امنیت پایدار ضروری است چرا که بهبود اقتصاد نیازمند امنیت پایدار در کشور است.

موسوی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در آزاد سازی خرمشهر وجود ولایت تجلی پیدا کرد و نیروهای سپاه، بسیج و ارتش با کمترین تجهیزات ولی با اعتقاد به ولایت و رهنمودهای امام خمینی (ره) توانستند خرمشهر را آزاد کنند و یه پیروزی بزرگ بدست آورند.

امام جمعه سیروان با اشاره به سالروز مهرورزی و کمک به خانواده زندانیان عنوان کرد: ستاد دیه در شهرستان سیروان تشکیل شده و اقدامات مناسبی نیز برای کمک به زندانیان و حمایت از خانواده های زندانیان آنها توسط این ستاد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم این ستاد بتواند خدمات بیشتری به خانواده های زندانیان ارائه نماید.

ارسال نظرات