رئیس مجمع عالی بسیج عشایر استان:

عشایر طلایه دارن انقلاب اسلامی هستند

رئیس مجمع عالی بسیج عشایر استان عشایر را طلایه‌‎داران انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ طهمورث فتاحی در همایش ایلات بختیاری، با تبریک اعیاد شعبانیه به‎ویژه میلاد امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) و سالروز پیروزی خرمشهر و سالروز دیدار و تجدید بیعت عشایر با امام خمینی(ره) اظهار کرد: بسیج عشایری استان با ظرفیت‌های عظیم ، نخبگان و افرادی متدین در جهت توسعه ارزشهای انقلاب اسلامی در حال فعالیت است تا بتواند موجب رشد و شکوفایی مناطق عشایری استان شود.

وی با اشاره به اهداف مجمع عالی بسیج عشایر استان خاطرنشان کرد: نخستین هدف از تشکیل مجمع عالی کمک به توسعه همه جانبه مناطق عشایری و کمک به دستگاه‌های دولتی است.

رئیس مجمع عالی بسیج عشایر استان بیان کرد: در حقیقت مجمع عالی بسیج عشایری بزرگترین اتاق فکر نخبگان و متدینین عشایری است که در قالب بسیج ساماندهی شده است.

فتاحی با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک جنگ است و باید از این گنج به خوبی استفاده کرد.

این مسئول اذعان کرد: این مجمع به طور سالیانه مشکلات و موانع موجود در زندگی عشایر به خصوص عشایر استان را بررسی می‌کند.

رئیس مجمع عالی بسیج عشایر استان عشایر را طلایه دارن انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز عشایر دین خود را بعه انقلاب اسلامی ادا کردند و برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های اسلام به پا خواستند.

وی افزود: عشایر اسطوره‌های فداکاری و خدمتگزاران بی توقع نظام هستند و نباید این همه دستگاه‌های اجرایی استان در سر فصل عناوین خدمت گیرندگان خود به سهم عشایر توجه داشته باشند.

ارسال نظرات