محسن برمهانی در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان شرایط حضور مستندسازان در مناطق‎جنگی را فراهم‎کنند

مستند ساز سینما و تلویزیون گفت: عده ای از جوانان هنرمند، عاشق دفاع از حریم اهل بیت و نظام هستند که می خواهند در این مناطق حضور یافته و کار انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۸۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

محسن برمهانی مستند ساز سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: شرایط الان به لحاظ تولید مستند در مورد شهدای مدافع حرم انسان را یاد زمان جنگ می اندازد که جوانها آمدند و کار را در دست گرفتند.

وی عنوان کرد: کسانی که استاد هستند و سن و سالی و حرفی برای گفتن دارند همان جوانهای زمان جنگ هستند که حالا یا به لحاظ جسمی شرایط ندارند و یا به لحاظ اجرایی موقعیت جدی ندارند که بتوانند در مناطق سوریه و عراق حضور پیدا کنند.

برمهانی ادامه داد: به هر حال شرایط سختی حکم فرما است و هر کسی به راحتی نمی تواند در این مناطق حضور یابد، کسانی هم که می روند علاوه بر هماهنگی ها باید عزم موسساتی که دوستان را می فرستند نیز بر این باشد که در زمینه مستند اتفاق های خوبی بیفتد.

مستند ساز سینما و تلویزیون اظهار داشت: به نظر من حضور پیشکسوتان را نمی توانیم در میدان جنگ متصور شویم و انتظاری در این رابطه نیست ولی می توان پس از تولید آثار از رهنمود های این عزیزان استفاده کرد.

برمهانی گفت: بیشتر از مسئولان و دست اندرکاران توقع داریم که شرایط را تسهیل کنند، عده ای از جوانان هنرمند، عاشق دفاع از حریم اهل بیت و نظام هستند که می خواهند در این مناطق حضور یافته و کار انجام دهند باید در خصوص بحث مجوزها تلاش شود تا مشکلات در این زمینه کمتر شود وکار بهتر پیش رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار