خبرهای داغ:
نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:

فائزه هاشمی هزینه‌ دوستی با بهائیت را پرداخت می‌کند

کد خبر: ۸۶۷۸۸۲۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح‌الله عباسپور با بیان اینکه یک سال بیشتر به انتخاب ریاست جمهوری باقی نمانده و دولت هنوز از برنامه صحبت می‌کند، اظهارکرد: دولت مسکن مهر را کوبید و تخریب کرد و مسکن اجتماعی را به‌جای آن مطرح نمود که این مهم نیز هنوز به اجرا گذاشته نشده است.

 وی با اشاره به برنامه برجام عنوان کرد: تمام مسائل اقتصادی کشور و توافق هسته‌ای با برنامه برجام محقق نشد چراکه دولت قصد داشت در این راستا مردم را با خود همراهی کرده و منتقدین را بایکوت کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت وعده‌های گل و بلبل و سنبل داد و کاهش تورم، رفع اشتغال، کاهش قیمت ارز، تقویت ارزش پول ایران، ارتقای کیفیت خودرو و صنعت و سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشور را مطرح کرد.

عباسپور یادآور شد: بعد از برجام به غیر اینکه مردم دستاوردهای هسته‌ای خود را از دست دادند چرخ کارخانجات نیز از کار افتاد و هنوز پنچر بوده و به چرخش در نیامده است.

وی بیان کرد: این‌ها مواردی است که مردم از دولت و رئیس جمهور ناامید شدند و خود جریان اصلاحات نیز اذعان دارد که اگر جریان اصلاحات نسبت به آقای روحانی رودربایستی و مصلحت‌اندیشی نداشته باشد قطعاً از آقای روحانی عبور می‌کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جریان اصلاحات مشکلات را بر گردن آقای روحانی انداخته و چهره‌ای جدیدی را مطرح می‌کنند و او هم می‌گوید من نبوده‌ام و پشت سرش می‌ایستند؛ اصلاح‌طلبان قطعاً دوست دارند این کار را انجام دهند.

عباسپور تصریح کرد: فائزه هاشمی‌رفسنجانی قبل از مرگ فرح همسر شاه با او ملاقات کرده بود و اخیراً نیز با یک بهائیت ملاقات کرده است؛ این اقدام در واقع بها دادن به جایگاه بهائیت و فرق ضاله در کشور است؛ او اخیراً از خود دفاع کرده و با دوستی که با بهائیت در نظر گرفته اذعان کرده که از این ملاقات پشیمان نیستم.

وی تشریح کرد: به گفته فائزه هاشمی‌رفسنجانی اگر هرگونه هزینه‌ای در این دوستی باشد، پرداخت می‌کنم.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعاهای فائزه هاشمی بیان کرد: خانواده او در جریان انقلاب نقش داشته و همچنین پدرش از سران و ارکان این نظام بوده است و امروز بهائیتی که مورد جدی صهیونیست‌ها در داخل کشور بوده همه در حمایت شاه، آمریکا و کشورهای غربی بودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار