خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در گفتگو با بسیج:

ایجاد ارتباط با فرقه ضاله بهائیت محکوم و مطرود است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ایجاد ارتباط با فرقه ضاله بهائیت از سوی هر کسی و وابسته به هر شخصیتی از نظر نظام جمهوری اسلامی ایران شدیداً محکوم و مطرود است.
کد خبر: ۸۶۷۷۸۸۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با ارکان بهائیت اظهارداشت: ایجاد ارتباط با فرقه ضاله بهائیت از سوی هر کسی و وابسته به هر شخصیتی از نظر نظام جمهوری اسلامی ایران شدیداً محکوم و مطرود است.

وی افزود: در این خصوص هیچ توجیهی قابل قبول نبوده و فرد خاطی باید از عمل زشت خود توبه و استغفار کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فائزه هاشمی باید اظهار پشیمانی کند، تصریح کرد: در برابر این عمل زشت دستگاه قضایی باید وارد شده و برخورد قانونی کند.

*افتخار به حشر و نشر با بهائیت ایستادگی در برابر اسلام است

وی ادامه داد: این کار بسیار غلط و اشتباه بوده و پدرش نیز این امر را تأیید کرد که کار بسیار بدی بوده اما فائزه هاشمی به این حرف هم توجه نکرد، در چنین حالتی باید دستگاه قضایی وارد عمل شود.

ابوحمزه ابراز داشت: کسانی که با بهائیت حشر و نشر داشته و افتخار می‌کنند، بدانند در مقابل اسلام ناب محمدی و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: چنین افرادی الگوی تمام عیار زن در فرهنگ و جریان غرب‌گرا بوده و مطرود جامعه هستند بنابراین باید در اسرع وقت اظهار پشیمانی و توبه خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات