قاضی زاده در گفتگو با «بسیج»:

مجاز شمردن زیرمیزی مقدمه تخلفات بعدی است

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: وقتی مسئولی در حوزه پزشکی زیرمیزی گرفتن را یک امر بدیهی بداند مقدمه تخلفات قانونی بعدی خواهد شد؛ مسئولان مربوطه باید اینگونه اظهار نظر ها را رسیدگی کنند.
کد خبر: ۸۶۷۷۵۳۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص اظهارات نایب رئیس جامعه جراحان مبنی بر اینکه گرفتن زیرمیزی حق پزشکان بوده و تعرفه های پزشکی ناعادلانه است گفت: اینگونه اظهار نظر کردن برای جامعه پزشکی ناشایست است.

وی ادامه داد: وقتی مسئولی در حوزه پزشکی تخلف از قانون را یک امر بدیهی بداند مقدمه تخلفات قانونی بعدی خواهد شد؛ مسئولان مربوطه باید اینگونه اظهار نظر ها را رسیدگی کنند.

وی در ادامه مطلب افزود: اینکه تعرفه عادلانه درحال حاضر چه قدر است و چه میزان باید باشد جای بحث دارد ولی مسئله ای که هست بحث نظام دستمزد است باید دید دستمزد و درآمد کلی یک ماهه که مثلاً یک جراح باید داشته باشد نسبت به هم صنف های خود چه میزان است و الان چه قدر است که البته به این سوال پاسخ داده شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسیاری از کشورهای تراز بالا تعرفه پزشکی از 6 هزار تا 16 هزار دلار است که دو و نیم برابر تعرفه در کشور ماست اگر بخواهیم نظام دستمرد را تعدیل کنیم این مقدار باید تعدیل شود البته باید گفت دستمزد کارگران و پرسنل دولت واقعی نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قانون فصل الخطاب است، تعرفه های پزشکی باید در مکانیزم تعیین قیمت آن رعایت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار