6 روستا شهرستان کوهرنگ از نعمت برق برخوردار شدند

مدیر امور برق شهرستان کوهرنگ گفت: با اجرای طرح برق رسانی در این شهرستان خانه 6 روستا و 3 محله روشن شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۰۹۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری محسن فدایی اظهار کرد: با هزینه ای افزون بر 15 میلیارد و 680 میلیون ریال برق رسانی و تقویت شبکه های برق رسانی در 3 بخش صمصامی ،مرکزی و بازفت انجام شد.

فدایی برق رسانی به 130 خانوار از روستاهای غلامشاه آباد بخش صمصامی ،دره توت ،زرک ،پیرعلی،و خیارکار در بخش مرکزی ،دره باغ در بخش بازفت ومحله های بهمن آباد بخش صمصامی و تبرک و چبد بخش بازفت را از جمله طرح های انجام شده در شهرستان کوهرنگ عنوان کرد.

وی همچنین تعویض سیم به کابل روستاهای هوشوت،ارته،چمن گلی و شهرک تلورد ،تقویت شبکه های برق  و نصب ترانس جدید در روستاهای طارم ،چم غریب،ارته و چمن گلی در بخش بازفت ،بهینه سازی خطوط برق،نصب یک دستگاه ریکلوزر ، یک دستگاه سکسیونر موتوردار و 3 دستگاه خطایاب مودم دار به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه در بخش مرکزی را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان بیان کرد.

شهرستان کوهرنگ با جمعیت بیش از 36 هزارنفر در 88 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و امور برق این شهرستان 8 هزار و 500 مشترک برق در بخش های خانگی ، کشاورزی ،تجاری و صنعتی را تحت پوشش دارد.

ارسال نظرات