فرمانده سپاه امام رضا (ع)دشتی:

اصلی ترین وظیفه پاسدار، حفظ و نگهبانی از نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتی در پیامی روز پاسدار و میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) را به همه پاسداران و حافظان نظام، انقلاب و اسلام تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۸۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، علی غضنفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دشتی، روز مبارك و فرخنده سوم شعبان المعظم را كه روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مكتب مترقی اسلام ، تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی، روز تولد بزرگ پاسداری که با خون خود و فرزندان و یارانش، مکتب اسلام را زنده کرد به عموم هم میهنان و بخصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریك گفت.

وی اظهار داشت: پاسدار آرمان بزرگ و مقدسی دارد و این آرمان، حفظ و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله برپا شده و مدعی تحقق آن در جهان امروزی است و البته دامنه این آرمان، تا حکومت عدل جهانی امام عصر(عج) نیز گسترده شده است.

غضنفری، خاطرنشان کرد: هدف پاسدار، حفظ انقلاب و دست آوردهای آن است و از سوی دیگر با عنایت به فرمایش بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد، از ویژگی های برجسته پاسدار واقعی، اعتقاد و التزام قلبی و عملی به ولایت مطلقه فقیه است. پاسدار، مطیع محض ولی امر انقلاب اسلامی و امام و رهبر خویش است.

وی تصریح نمود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آرمان و هدفی مقدس، همراه با نیروی انسانی مخلص،آگاه، فداکار، معتقد و متعهد به مبانی اسلام و مکتب ولایت و نیز بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و دانش و بینش، امروزه به صورت مجموعه ای است که انقلاب و نظام ما را چون دژی نفوذ ناپذیر در برگرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت نگاه داشته است.

غضنفری با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )، برخورداری جوانان از روحیه جهادگری را سبب اصلی پاسداری از ارزش ها و خوبی ها بیان نموده اظهار داشت: ایشان می فرمایند؛ اگر روحیه جهاد و مقاومت در مقابل دشمنی های دشمن باشد، این جوان هر جا باشد، در پادگان، در دانشگاه، در حوزه های علمیه، در بازار، در کارخانه، در محیط های گوناگون، مجاهد فی سبیل اللّه است، پاسدار ارزش ها، پاسدار دین است.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب، تمامیت انقلاب و هدف های انقلاب و در مقابله با دشمنان انقلاب به وجود آمده است و این روز عزیز و بزرگوار را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه پاسداران و حافظان کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

ارسال نظرات